foutje met mijn geheugen , help mij please

Status
Niet open voor verdere reacties.

paradox

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
als ik mijn pc afsluit "XP" dan krijg ik even voor hij afslaat een foutmelding dat ik maa rdeels kan lezen, omdat hij vervolgens afsluit,
er stond in in de zin van :
de instructies op het geheugen zijn mislukt ...... en nog massa getallen enz

feit is wel dat ganse dagen werk in het niets verdwijnen,
zo heb ik gemerkt dat er vele paginas word documenten , die ik had opgeslagen , leeg zijn :confused:

weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?
en of ik bijvoorbeeld ergens iets kan terug vinden van de inhoud de documenten.

hoop doet leven ;)

** Knip ** :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
]** Knip :thumb:
Laatst aangepast door Frisian : Vandaag om 19:46. Reden: Bidden doe je maar in de kerk, maar niet op dit forum.::evil:
thanks Frisian, :o

weet misschien iemand "please"hoe ik veilig mijn pc kan afzetten zonder dat mijn gegevens verloren zijn, want ik krijg telkens deze foutmelding als ik bepaalde documenten heb getypt ofd. met als resultaat dat ik deze gegevens kwijt ben :confused:
ik sluit mijn PC correct af, start / afsluiten , waarna dit fout rapport verschijnt en vervolgens amen en over , afsluit.
en mij geen keuze wordt gegeven om afsluiten te annuleren

Laatst bewerkt:
Je kunt om te beginnen eens je geheugen scannen met "memtest86" (ff googlen), je start dat op van CD en het volledige geheugen wordt gescand (buiten Win om), zit er dan een slechte lat in, dan weet je het. Je kunt ten tweede eens proberen in veilige modus op te starten en zien of je daar normaal kunt afsluiten.
Je kunt ook eens, als je die mogelijkheid hebt, eens uitloggen in plaats van direct af te sluiten, dan zijn toch al je gegevens bewaard. Dan moet je wel als een gebruiker inloggen, dus je moet een account hebben.

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan