Foutje register.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
In de XP weetjes las ik het volgende.
Heb je een PC met XP en 512 MB intern geheugen, dan kun je de prestaties aanzienlijk verbeteren door het besturingssysteem standaard volledig in het intern geheugen te zetten.

HKEY-LOCAL-MACHINE\System\currentControlset\Control\SessionManager\DisablePagingExecutive
Zet de waarde hier op 1 en reboot.

Dat heb ik gedaan, maar met ik kom er achter dat ik maar 256 MB intern geheugen heb.
Het lijkt me dus verstandig de boel terug te zetten in de oude situatie, maar welke waarde stond daar?
Wie wil er even kijken.
(windows XP home)
bedankt Frabans.

hij staat trouwens onder memory management,

de waarde is bij mij 0 en ik heb hem niet veranderd.

zelf heb ik wel 512 MB RAM, en vraag ik me af waar je dat gelezen hebt(kan ik het misschien zelf ook doen)

Heb exact hetzelfde systeem als jou, ook het geheugen en dit staat er:

attachment.php

Bijlagen

• untitled - 1.jpg
    untitled - 1.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 61
Geweldig, ik zal hem terogzetten op nul.
Voor rUBEN PROBEER IK NOG EVEN DE xp WEETJES OP TE ZOEKEN, ZE STAAN ERGEND OP HELPMIJ.
bEDANKT.

Dat zie ik als ik alles getikt heb en dan heb ik geen zin om het over te tikken. Vandaar.
Nu staat hij weer goed.
Lui ben ik !!

ik heb nu hetzelfde gedaan, maar zit nu met een probleem. Mijn computer boot niet meer (volledig)
ik heb 512 mb ram @ 266Mhz en had beide tweaks op tweakXP.com gedaan. Nu start hij op en voert CHKDSK uit. ALs dat gebeurt is start hij weer opnieuw op, en blijft CHKDSK uitvoeren. als ik deze oversla en ik op mijn account klik, dan start hij uit zichzelf opnieuw op. Het gastaccount werkt wel, daar heb ik ook de waarden in het register weer teruggezet. Alleen valt deze nu óók steeds uit. Kan ik hier nog wat aan doen?

Probeer het eens in veilige modus.

Je bent zeker vergeten een backup van je register te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan