foutmedling"a skin file is needed"maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard789

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Als ik mijn computer aanzet krijg ik een error schermpje met "a skin file which is needed to start
this application is not available""

Probleem is dat ik niet weet welk programma deze skin mist.
Op moment dat melding komt staat er rechtsonder in taakbalk een soort windowsschermpje met een blauwe rand aan de bovenkant.
Denk dat dit programma iets mist maar als ik de waarschuwing weg klik(of op icoontje klik)kan ik niet zien wat het inhoud.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

ter info...een vriend met zgn computerkennis heeft iets met reg cleaner op mijn pc gedaan dus vrees dat hij er toch niet zon verstand van had en dus iets te veel heeft verwijderd

Is dit niet een schoolvoorbeeld voor het toepassen van een systeemherstel?
Joop

Als ik mijn computer aanzet krijg ik een error schermpje met "a skin file which is needed to start
this application is not available""

Probleem is dat ik niet weet welk programma deze skin mist.
Op moment dat melding komt staat er rechtsonder in taakbalk een soort windowsschermpje met een blauwe rand aan de bovenkant.
Denk dat dit programma iets mist maar als ik de waarschuwing weg klik(of op icoontje klik)kan ik niet zien wat het inhoud.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

ter info...een vriend met zgn computerkennis heeft iets met reg cleaner op mijn pc gedaan dus vrees dat hij er toch niet zon verstand van had en dus iets te veel heeft verwijderd

a skin file which is needed to start this application

Krijg nou wat, ik heb sinds een paar dagen ook de melding "a skin file which is needed to start this application is not available".

Hoe kan ik dit weg krijgen for crying out loud. Wie o wie kan mij helpen dit schoonheidsfoutje op te lossen?

Vriendelijke groet,

Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan