foutmeldding bij opstart Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

hekkie

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Als ik Outlook Express open , krijg ik altijd de volgende mdelding te zien. Ik heb van alles geprobeerd om dit op te lossen, ook een nieuwe vresie van MS Offce maar niets helpt.
Alles:deleten van nuser.dat maar meestal geeft ie aan dat een programma em gebruikt, ook via de veilige modus lukte het niet.
Wie geeft mij wijze raad????

Zie bijlage

Bijlagen

Gaar het nu eigenlijk om Outlook Express of over MS Outlook, onderdeel van MS Office?
En "ntuser.dat" is een bestand waarin de instellingen van een gebruikersaccount zijn opgeslagen. Dat moet dus nooit verwijderd of verplaatst worden.
Je vindt die bestanden o.a. in C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam.

Ben je met je instellingen aan het rommelen geweest?

Laatst bewerkt:
probleem

Ik log in op Outlook Express. Dit probleem is al zeker een jaar aanwezig dus ik weet niet meer of ik "gerommeld" heb. Ik wil het probleem nu eens oplossen

1. Waarom zet je je vraag dan in MS Office, Outlook? Dat is een geheel andere mailprogramma dan Outlook Express.

2. Dat je het al een jaar hebt doet er niet zoveel toe, we moeten op zoek naar oorzaken. Heb je ooit een gebruikersaccount verwijderd, maar dan op een onjuiste manier?
Had/heb je met een andere gebruikersnaam ook een Outlook Express-sessie geopend?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan