Foutmelding 0xc0000142

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWhore

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
Bij het inloggen op Windows krijg ik regelmatig de foutcode 0xc0000142 met de tekst: "Kan userinit.exe niet starten ofzo. Wanneer ik dan mn pc reset en nog een keer probeer lukt het wel, af en toe ben ik wel zo'n 4 keer bezig..erg lastig.
Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb al gezocht bij die link die was gegeven over bekende foutcodes, maar ik kon het eigenlijk niet vinden.

Al eens gecheckt op virussen/spyware? Indien nee: Scan eerst met Ad-aware SE en/of Spybot S&D: Downloads+Uitleg: > *klik*
Mocht dat niet helpen, plaats dan een Hijack This Log.

* Lees eerst dit bericht goed door: *klik*

* Kijk hier voor uitleg Hijack This+download: *klik*

* Plaats daarna je Hijack This Log in de volgende sectie: *klik* Vermeld daar ook je probleem erbij.

* Zie ook deze mededeling waarom je een Hijack This Log op een ander forum moet plaatsen: *klik*

* Ook nuttig: Online virusscan trendmicro

Laatst bewerkt:
Ik heb hem vandaag nog met ZoneAlarm Pro geheel gescant op virussen en spyware, er was 1 virusje gevonden en 0 spyware. Maar ksal het nog eens doen met S&D..

CWhore zei:
Ik heb hem vandaag nog met ZoneAlarm Pro geheel gescant op virussen en spyware, er was 1 virusje gevonden en 0 spyware. Maar ksal het nog eens doen met S&D..

Zonealarm is een firewal, hoe scan jij daar mee?

Kbedoel eigenlijk ZoneAlarm Security Suite heb ik, ik zeg het heel de tijd verkeert, kzal het even veranderen onder mijn naam :thumb:

misschien kun je eens met ewidi scannen.
is dertig dagen gratis te gebruiken.
www.ewido.com

Hm..ik hem hem nu gescant met Search&Destroy, die heeft er nog 10 gevonden, kan je nagaan wat de kwaliteit is van ZoneAlarm Security Suite ...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan