foutmelding 1208 bij externe HD onder windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogojogo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
Berichten
2
Ik heb een freecom extrene harde schijf. Met mijn nieuwe laptop met windows 7 kan ik de schijf met geen mogelijkheid bereiken. Als ik de netwerkschijf wil toevoegen krijg ik foutmelding 1208, ik zou geen machteging hebben om de schijf te benaderen.

De software van Freecom in nog niet compatibel met Windows 7, dat hebben ze bevestigd. Met die Network Storage Assistant is de schijf helemaal niet zichtbaar.

Ergens anders wordt gezegd dat het aan de Sitecom router zou liggen die niet compatibe is met HTLMv2? Geen idee wat dat is, ik heb wel een firmware update gedownload, maar lukt niet om dat BIN bestande te gebruiken.

Iemand die dit kan oplossen of al heeft opgelost?

bedankt
Joris
 
zelfde fout heb ik ook.
Op te lossen door een keer de spanning van de externe schijf te doen en dan weer aanzetten.
een paar keer klikken op je externe schijf en je ziet dan ineens je bestanden weer.
ik heb ook een sitecom router maar daar ligt het echt niet aan.
het is Windows 7 die vreemd doet.
 
kijk eens of die bewuste schijf wel een drive leter toegewezen heeft gekregen.
dat kan je zien bij schijfbeheer.
 
Laatst bewerkt:
dat is juist het probleem. ik kan de schijf niet toevoegen of toewijzen aan een letter. daar zou ik niet voor gemachtigd zijn. Ik kreeg ook nog een RCP fout, maar dat kan ik niet meer reproduceren.

aan uit zetten werkt ook niet. ik krijg gewoon geen toegang tot de schijf met windows 7, wel vanaf mijn andere XP pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan