Foutmelding 1704 tijdens office installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Goedendag,
Nadat ik alle trial versies van office van mijn acer laptop verwijderd had via programma's verwijderen, kan ik geen office 2007 prof. Installeren!
In het begin van de installatie krijg ik een foutmelding 1704 en die verwijst naar een probleem in het register.
Ik ben al dagen aan het googelen en heb alle opties en programmaatjes die dit probleem konden verhelpen geprobeerd maar helaas tot nu toe nog geen resultaat!
Weet iemand misschien wel de juiste oplossing voor dit probleem?
Ik hoor het graag van je,
Bvd,
Barney

Laatst bewerkt:
Ik ben al dagen aan het googelen en heb alle opties en programmaatjes die dit probleem konden verhelpen geprobeerd

Kun je even wat specifieker aangeven wat je al hebt geprobeerd? Ik wilde nl. voorstellen om CCleaner te draaien, maar weet nu dus niet (net zoals alle andere lezers) of je dit al gedaan hebt.

foutmelding 1407 en die verwijst naar een probleem in het register

Tevens is het handig als je aangeeft naar welke fout in het register wordt verwezen.

Goedendag,
Ik kon de foutmelding op het moment van mijn eerste vraag niet vermelden aangezien die laptop waar deze foutmelding op voor komt niet meer in mijn bezit was.
Maar, tijdens de installatie van office 2007 professional krijg ik deze melding:
Fout 1704. Een installatie van Microsoft Office InfoPath MUI (Dutch) 2007 is momenteel onderbroken.
Als u wilt doorgaan, moet u de wijzigingen ongedaan maken die door die installatie zijn aangebracht. Wilt u die wijzigingen ongedaan maken ?
Ik krijg dan de optie Ja of Nee, bij elk krijg ik daarna dezelfde melding alleen met onderin de knop afsluiten!
Ik heb via Microsoft het programma MicrosoftFixit50154 gedownload en uitgevoerd, helaas geen resultaat !
Tuneup Utilities uitgevoerd, geen resultaat.
Ik ga nu Ccleaner toch maar is proberen en laat weten wat dit voor resultaat had.
Met vriendelijke groet,
ps.
De eerste foutmelding 1407 moest dus 1704 zijn!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan