foutmelding 2105

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pantelic

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2010
In de bijlage is mijn DBAse bijgevoegd. Zoals je kunt zien bij de surveys, zijn er 21 uitgevoerd, echter krijg ik bij de surveys: 6,9,10,11,12,13,14,15,16,18,19,20 en 21 een leeg rapport. Weet iemand misschien hoe dit kan??? Of zit er ergens een foutje???

Als ik nu een nieuwe survey wil doen, krijg ik de fout melding in de bijlage. Als ik dan op beeindigen druk, maakt hij de survey wel aan, en kan ik ook de vragen beantwoorden, maar wordt geen rapport gemaakt.

Bijlagen

Ik kan de dbase niet posten, omdat ik h'm niet kleiner krijg dan 131 kB

Heb je de db gecomprimeerd? Dat wil nog wel eens helpen. Ook het verwijderen van afbeeldingen scheelt soms aanzienlijk. En anders kun je met Winrar de db opslaan in gesplitste rarbestanden van 100 kb, en dan ben je er met twee bestandjes.

Hallo Octa,

Hoe werkt dat dan?? om het in verschillende rar bestanden op te slaan??

Met Winrar werkt het als volgt:
Op het tabblad General (Algemeen) typ je de waarde 102400 in het tekstvak Split to volumes. Zie ook plaatje.

Bijlagen

• Winrar Settings.jpg
    Winrar Settings.jpg
    37,7 KB · Weergaven: 79
Jammer genoeg komt-ie hier niet goed door de virusscanner heen; het bestand komt verminkt binnen. Ik zal er vanavond naar kijken! Maar misschien heeft iemand anders nog wel tijd....

Dank je Octa,

Hoop dat je vanavond nog ff tijd vind met deze warmte.

De tijd was er.... Het rapportprobleem is hoop ik hiermee opgelost?

Bijlagen

Hallo Octa,

Bedankt voor je medewerking. Echter heb ik nu een volgend probleem. Als ik nu de tbl survey en tbl survey answers leeg maak, en een nieuwe survey start, genereerd de dbase wel een rapport, maar in het rapport worden geen gegevens opgeslagen. Tevens blijft de query leeg.

Dat komt doordat je waarschijnlijjk iets wilt wat niet helemaal kan zo. Wat wil je eigenlijk bereiken met db en formulieren?

De Dbase is ervoor om milieuvergunningen te scannen op bepaalde aspecten. De antwoorden uit de vragenlijst zijn gekoppeld aan bepaalde artikelen uit de Wet milieubeheer. Als op bepaalde vragen een ja antwoord wordt gegeven moet de dbase in het rapport een artikel laten zien.

En alle vragen sla je op in één enquête, die je wilt kunnen verwijderen of overschrijven?

Hallo Octa,

Ik hoop dat je in deze hitte nog wat tijd voor me vind, is dat niet zo kan ik het ook helemaal begrijpen.

In de bijlage zit de database, als ik hier nu een nieuwe survey in aanmaak, kan ik de vragenlijst doorlopen en creeerd het ook een rapport, echter komen er geen gegevens in het rapport. Zou je hier aub naar willen kijken, ik loop me rot te zoeken, maar kan het heuvel niet vinden.

Bijlagen

't Is toch te warm om iets anders te doen, dus ik werp er wel een blik op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan