Foutmelding 3DS / update firmeware??

Status
Niet open voor verdere reacties.

spookp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2012
Berichten
2
Wij hebben een 3DS, waarin wij een R4i 3ds gold kaart hebben met spellentjes.
Nu is onze 3DS naar verwachting een update via internet gehad, waardoor het spel / kaart niet meer werkt.
Ik krijg de kaart alleen niet meer aan de praat. Wie kan mij helpen?
We krijgen steeds de volgende melding:

Er is een fout opgetreden. Houd de POWER-knop ingedrukt om.....

Als eerste heb ik de kaart geformateerd.
De 3DS heeft versie 3.0.0-5E
Via www.R4i-gold.eu heb ik de kernel V1.58b gedownload en op de kaart gezet.
Daarna het spel erbij gekopieerd en het menu.

Nu doet hij het nog steeds niet :)
 
Wat het probleem is bij omgebouwde PSP's 3DS's etc. is wanneer je een update uitvoert, de PSP/3DS de memory kaart, of in jouw geval de R4i kaart niet meer kan lezen. Wat je dan eigenlijk als enige optie kan doen is een kaartje zien te bemachtigen die wel voor de versie 3.0.0-5E werkend is. Ik zal ondertussen voor je op internet kijken of een downgrade van je 3DS mogelijk is waardoor je weer terug kan naar de juiste versie van het kaartje ;)

Misschien helpt Dit je verder? ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Dennis,

De 3DS is verder niet omgebouwd of zo. Gewoon orgineel?
Kan je de kaart dan niet gewoon upgraden naar de nieuwere versie?
Maar als je wat kunt vinden hoor ik het graag
 
Dag Spook,

Ik vermoed dat je Hiermee wel uit de voeten moet kunnen komen ;) Zo niet dan hoor ik het graag.
 
hallo

ik heb vandaag een r4i sdhc kaartje gekocht voor mijn nintendo 3ds en een micro sd kaartje van 16 gb heb alle laatste firmwares geprobeert ik schakel mijn 3ds aan en hij ziet het kaartje wel ik druk op a en er staat : er is een fout opgetrden houd de power knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen lees de nintendo 3ds handleiding voor meer informatie mijn versie van me 3ds is 4.3.0-10E iemand enig idee hoe ik hem wel aan de praat kan krijgen ??


mvgr justin
 
Je hebt een nieuw topic over dit onderwerp geopend, dus gaat deze dicht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan