Hallo snabbi of iemand anders die mij kan helpen.
Ik heb een probleem, na een crash van mijn computer heb ik op een andere computer opnieuw mijn losse excel bestanden 97-2003 (Data, Hash en Hex) geplaatst en het programma apip3100 van cryptosys geinstalleerd daarna de onderstaande stappen uitgevoerd.
Ik loop nu tegen het volgende probleem aan, ik krijg na de alt/F8 de volgende melding:
Fout 53 tijdens uitvoering
Kan het volgende bestand niet vinden: diCrHash
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Hm.. sure.
1. Download en installeer het programma dat ik heb gegeven via de link.
2. Open Excel
3. Druk op Alt F11 (je ziet nu de VBA editor komen)
4. Klik met je rechter muistoets in de projectverkenner (in het niets) (mocht je geen projectverkenner zien aan je linker kant van je scherm dan kan je deze vinden via het menu Beeld)
5. Na het klikken met je rechter muistoets kies je voor Invoegen -> Module.
6. Kopieer de code die ik hierboven heb gegeven.
7. Plak de code in de module en sluit je VBA Editor af.
8. Zet een aantal dingen die gehasht moeten worden in de A kolom.
9. Druk op ALT F8 om de macro start scherm te openen. Kies hier voor de functie maak_SHA
10. Lees je resultaten af in de B kolom.
Ik heb een probleem, na een crash van mijn computer heb ik op een andere computer opnieuw mijn losse excel bestanden 97-2003 (Data, Hash en Hex) geplaatst en het programma apip3100 van cryptosys geinstalleerd daarna de onderstaande stappen uitgevoerd.
Ik loop nu tegen het volgende probleem aan, ik krijg na de alt/F8 de volgende melding:
Fout 53 tijdens uitvoering
Kan het volgende bestand niet vinden: diCrHash
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Hm.. sure.
1. Download en installeer het programma dat ik heb gegeven via de link.
2. Open Excel
3. Druk op Alt F11 (je ziet nu de VBA editor komen)
4. Klik met je rechter muistoets in de projectverkenner (in het niets) (mocht je geen projectverkenner zien aan je linker kant van je scherm dan kan je deze vinden via het menu Beeld)
5. Na het klikken met je rechter muistoets kies je voor Invoegen -> Module.
6. Kopieer de code die ik hierboven heb gegeven.
7. Plak de code in de module en sluit je VBA Editor af.
8. Zet een aantal dingen die gehasht moeten worden in de A kolom.
9. Druk op ALT F8 om de macro start scherm te openen. Kies hier voor de functie maak_SHA
10. Lees je resultaten af in de B kolom.