• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding 53 van Ms Visual Basic in Excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jala
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jala

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Sinds een tijdje krijg ik bij het afsluiten van Excel de foutmelding: Fout 53 tijdens uitvoering. Kan het bestand niet vinden. Er boven staat: Microsoft Visual Basic. Ik kan het raampje gewoon sluiten en kan verder ook alles gewoon doen, maar het is irritant zo'n melding. Geen idee waardoor het is gekomen. Wie weet raad?
Jala :o

Probeer dit eens :

Is misschien een slecht werkende invoegtoepassing
Zie eens bij Extra-Invoegtoepassingen en vink daar alles eens uit en start Excel terug op? En zet ze een voor een terug?

Of

Maak de map XLStart eens leeg en herstart Excel dan?

Pierre

Hallo Pierre,

Dank je wel voor je reactie. Bij 'invoegtoepassingen' stond niets aangevinkt, dus die optie verviel. Toen heb ik via 'zoeken ' 'bestand' XLStart gevonden (had geen idee waar dat zat) Eén map bleek leeg te zijn. De andere stond iets in van Davilex. Toen ik daar op klikte leek die ook leeg te zijn. Ik heb dat Davilex-bestand verwijdert en... hij geeft geen foutmelding meer!
Ik ben dus geholpen en heel erg blij! Dank je wel!!
Jala :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan