Foutmelding 80070663 (beveiligingsupdate Microsoft office 2007)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingeborgv

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
Hallo,

Telkens krijg ik de melding dat er nieuwe updates beschikbaar zijn het gaat hier om:
KB 2553090
KB 2539530
KB 2553074
KB 2584063
Allen zijn beveiligingsupdates voor het Microsoft-Office 2007 systeem, maar het downloaden hiervan mislukt telkens :(. Na het mislukken van de download krijg ik de Foutmelding 80070663. Als ik het downloaden probeer via het Microsoft Downloadcentrum krijg ik de melding dat het downloaden niet lukt omdat mogelijk de installatiedatabase is verwijderd, maar hoe kan ik deze weer installeren als dat echt zo is? Wie kan mij hierbij helpen, evt. oplossingen graag niet in teveel technische termen....
Alvast bedankt!

:confused: Jouw windows installeer kan verwijzing naar installatie plek niet vinden en denk ik dat je ongv. in dit geval moet eerst ''update 946691'' installeren en pas dan, Microsoft Office suite Service Pack 1 ( installeren ) om dit probleem op te lossen hebben :D tijdens deze updates zou handig ook kunne zijn dat je alle office activiteiten stopt, en voor maar ff antivirus beveiliging ook ...
maar wacht ff op nog meer reacties en zullen we zien misschien iemand betere ideetje hebt ? :(

Laatst bewerkt:
1: Het hulpprogramma Windows Installer Cleanup downloaden & installeren
Download het hulpprogramma Windows Installer CleanUp.

Het pakket Msicuu2.exe nu downloaden.

2: Het hulpprogramma Windows Installer CleanUp gebruiken om alle registergegevens van Windows Installer voor Microsoft Office te verwijderen
Klik op Start, wijs Alle programma's aan & klik op Windows Install Clean Up.
Selecteer in de lijst Geïnstalleerde producten Office.
Klik op Verwijderen.
Klik op OK.
Klik op Afsluiten.

3: Microsoft Office opnieuw installeren
Je kunt Microsoft Office nu opnieuw op de computer installeren. Zorg ervoor dat je Microsoft Office installeert in dezelfde map waarin het daarvoor ook was geïnstalleerd. Indien mogelijk gebruik je dezelfde installatieopties die je eerder hebt gebruikt om Microsoft Office te installeren.

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor jullie reactie ROYONIX en dorado,

Ik ga proberen om het via mscuu2.exe te doen, de link werkt helaas niet meer omdat het niet meer via microsoft wordt aangeboden. Maar ik vind het ergens anders wel....

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij uitleggen waarom de hyperlink wel bij mij werkt, maar de TS'er niet?

Enfin, download het dan via Majorgeeks

Bij de link voor Microsoft krijg ik de melding:
404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Heb ergens anders wel het programma Windows Installer CleanUp kunne downloaden, tot op heden heb ik de meldingen die ik hiervoor beschreef nog niet gehad, dus denk dat het is gelukt!
Dorado bedankt :thumb:!

Ps. Toch nog even een vraag; bij het verwijderen van de software van Win. Installer Cleanup zag ik nogal een aantal dubbele onderdelen staan, kan ik de dubbele ook zomaar verwijderen?

Zou iemand ajb even mijn vraag willen beantwoorden of het ook veilig is om dubbele bestanden/aplicaties (of hoe dat dan ook heet) te verwijderen. Alvast bedankt :thumb:!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan