foutmelding 80072ed msn 7.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

devrieshg

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2001
Berichten
129
RVE 123,

Bij het inloggen van versie 7.5 heb ik problemen; ik krijg een melding van 80072ed.
Ik heb reeds naar voorzet voor poblemen en oplossingen gekeken, maar kom er niet uit.
Besturingssysteem is Windows XP.
Firewall Windows Control panel en KAV antihacker.
Deze laatste heb ik onlangs geinstalleerd is als KAV personal security suite.
Wanneer ik de poorten open van KAV anti-hacker zie geen van de poorten staan die op jouw overzicht voorkomen. Bij windows firewall is o.a. msn messenger als uitzondering toegestaan.

Ik heb al wel gewerkt met msn 7.5. Inmiddels doet een oude versie van msn het wel.
Inmiddels heb ik ook naast msn 7.5 msn plus geinstalleerd ook dan werkt het niet.

Ook heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd alllen kom ik niet uit punt 3: verwijderen mappen msn en msnplus. Hoe vind ik die?

Graag een advies hoe ik toch (weer)gebruik kan maken van msn7.5

met vriendelijke groet
Henk de Vries
 
De mappen van MSN en Messenger Plus zijn te vinden op je hardeschijf (C:\Program Files).

Je gebruikt twee firewalls (Windows Firewall en KAV Antihacker). Dit is niet goed en ik raad je aan om er één uit te schakelen.

Om te controleren of de firewall het probleem is even allebei de firewalls uitschakelen en dan nog een keer proberen aan te melden.

Maar je gebruik van een router?

Werkte MSN Messenger wel voordat je KAV Personel Security Suite installeerde?
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb nogal wat problemen gehad. Nl alle software van KAV antivirus, antie spam en anti hacker verwijderd en opnieuw gedownload.
Het antivirus werkt maar antispam en hacker nog niet ivm sleutel wachte hierop.

Inmiddels heb ik ook msn plus gedownload.
Zojuist getracht toegang te krijgen tot msn 7.5 en het is gelukt. Hoe dit kan ik weet het niet. Of het antihackprogram is de boosdoener of er was iets anders mis.

Op dit moment werkt het.

In elk geval bedankt voor de moeite en reacties

met vriendelijke groet
Henk de Vries
 
Waarschijnlijk was KAV Antihacker wel de boosdoener. Wanneer deze weer werkt en MSN Messenger niet kan je het volgende doen:
- Controleer even of MSN Messenger niet wordt geblokkeerd door KAV Antihacker.

Gebruik ook nooit twee firewalls of twee antivirusprogramma's;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan