Beste Forum gebruikers,
Ik heb een uitdaging, ik heb een excel file met wat data wat nogal groot is om te doorzoeken. Nu vond ik op het net een handige uitleg om een voor een zoekformulier in excel.
Dit werkt perfect, echter stel als ik data op zoekt wat niet in de datasheet voorkomt krijg ik een foutmelding 91.
Onderstaande code word hiervoor gebruikt. De debug geeft aan dat er een fout zit in de 7 regel, echter ik zie het niet. Heb op dit forum wat tips uit 2007 gelezen maar dat bied geen uitkomst.
Wat gaat hier fout.Bekijk bijlage forum vraag(1).xlsm
Ik heb een uitdaging, ik heb een excel file met wat data wat nogal groot is om te doorzoeken. Nu vond ik op het net een handige uitleg om een voor een zoekformulier in excel.
Dit werkt perfect, echter stel als ik data op zoekt wat niet in de datasheet voorkomt krijg ik een foutmelding 91.
Onderstaande code word hiervoor gebruikt. De debug geeft aan dat er een fout zit in de 7 regel, echter ik zie het niet. Heb op dit forum wat tips uit 2007 gelezen maar dat bied geen uitkomst.
Wat gaat hier fout.Bekijk bijlage forum vraag(1).xlsm
Private Sub Worksheet_Change(ByVal target As Range)
If target.Address = "$D$4" Then
If target = "" Then
Sheets(1).Range("D7:L7").ClearContents
Exit Sub
Else
rij = Sheets(2).Range("A2:I" & Sheets(2).Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row).Find(target).Row
With Sheets(1)
.Range("D7") = Sheets(2).Cells(rij, 1)
.Range("F7") = Sheets(2).Cells(rij, 2)
.Range("H7") = Sheets(2).Cells(rij, 3)
.Range("J7") = Sheets(2).Cells(rij, 4)
.Range("L7") = Sheets(2).Cells(rij, 5)
End With
End If
End If
End Sub