foutmelding acer empowering technology

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
IK start acer edatasecurity op en krijg even later de melding:
acer empowering technology framework launcher werkt niet meer .
En moet ik de boel afsluiten
Wat kan dit zijn en wat kan ik doen??
e de waele
 
Waarschijnlijk is de software verkeerd of niet geïnstalleerd.
Probeer het eens opnieuw te downloaden van de site van Acer en dan te herinstalleren.
 
IK heb op de site gekeken maar waar kan ik deze vinden er staan alleen maar aparte delen kan ik ergens enpowering technology compleet laden zo dat alles weer goed staat
en alle onderdelen weer zijn geinstalleerd
e de waele
 
heeft er echt niemand op dit forum een idee wat ik moet doen ?
e de waele
 
Waar kan ik deze ergens vinden voor de 7720g
Ik zie deze er niet tussen staan.
En dan is de vraag is dit in het nederlands
e de waele
 
aspire 5920

Ik ontmoet hetzelfde probleem. Mijn laptop raakt er soms helemaal door ontregeld. Het probleem is begonnen met het niet meer kunnen downloaden van sommige windows uploads. Bij de oplossing hierboven geboden vind ik mijn aspire 5920 niet terug. Ik zoek verder, maar wanneer iemand de oplossing weet hoe ik de acer empowering techonolgy framework launcher weer aan de praat krijg ben ik erg dankbaar.

Jo willems
 
hallo jo
Mijn acer empowering werkt al jaren niet meer ik ben acer dan ook zeer dankbaar voor deze oplossing ze laten je gewoon barsten met dit probleem.
Heb al diverse malen gemail naar acer zelf maar totaal geen antwoord dus voor mijn nooit geen acer meer.
Zijn er dan geen mensen op het forum die dit weten of een oplossing hebben ???
Ik snap dit echt niet ook mijn webcam crystal eye werkt al jaren niet meer
Ik heb wel een recoveryschijf gemaakt misschien kan ik daar wat mee maar waar vindt ik dan de programmas voor terug te installeren ??
e de waele
 
windows 7

Na instaleren van windows7 vanuit windows vista werk ook mijn knop van empowering tecnology niet meer.Ook hier liet acer niets van zich horen.Tot nu toe heeft niemand mij kunnen helpen bij dit probleem.Ik heb een aspire 7730z.Ik moet wel toegeven dat er door het wegvallen van de fuctieknop geen problemen ontstaan zijn.Toch zou ik graag hulp hebben hierbij.
m.vr.gr Ton Werry
 
Hallo Ton
Ook ik kan je hiermee niet helpen het is het beste deze slechte service van acer aan iedereen die het wil horen te vertellen ik doe dit wel Ik vind het schandalig Ik nooit meer een acer
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan