foutmelding auto adjustment

Status
Niet open voor verdere reacties.

bianka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Sinds enige dagen is er op mijn beeldscherm een blauw blokje met een zandlopertje en de melding autoadjustment te zien. Ik krijg het met geen mogelijkheid weg.

Mijn beeldscherm is van het merk ag neovo type F-417. Ik krijg het beeldscherm ook niet meer uitgeschakeld.

We kan mij helpen deze problemen op te lossen.

Alvast bedankt,
Bianka

Achter het knopje is misschien iets blijven hangen. Laat het eens naar voren springen. Probeer anders eens andere functies in het menu te gebruiken of juist de auto ajustment vanuit daar te activeren om te kijken of de monitor het tonen van dat venster dan opgeeft.

Je hebt sowieso recht op goede werking van een product, of je nu nog garantie hebt of niet. Wat je er van kunt verwachten moet het apparaat doen. Doordat het gebruik nu onmogelijk is kan je een gedeelte van het aankoopbedrag terug vragen bij de winkel. Je hoeft alleen voor dat gedeelte van de monitor te betalen dat logischerwijs verbruikt is. Stel die gaat redelijkerwijs tien jaar mee dan krijg je na vijf jaar nog de helft terug.

dank je, het probleem heeft zich op onverklaarbare wijze zelf opgelost.

Auto adjustment

hey, ik heb precies hetzelfde als bianka, ik krijg ook steeds een blauw knipperend rechthoek met gele rand, met daarin een zandloper en de tekst: Auto Adjustment, de vertaling is automatische aanpassing(Wist je al) en ik zie het beeldscherm ook steeds een beetje van plaats veranderen. Het is heel irritant, omdat ik tijdens het spelen van me game, steeds dat blokje ervoor heb, en dus minder zie:shocked: kan iemand me helpen hiermee, ik heb trouwens ook precies hetzelfde beeldscherm als bianka:ag neovo f-417, en ook de mijne wilt niet meer uitschakelen, ik weet niet of iemand er meer van weet, maar ik hoop er zo snel mogelijk vanaf te zijn!
alvast bedankt:D

Het zou leuk zijn om te horen of Bianka het probleem daarna nog heeft gehad. Dan weet je wat je te wachten staat. Monitoren resetten zichzelf vaak wanneer ze van de netspanning worden gehaald. Trek de stekker er daarom in elk geval enige tijd uit. Gaat het anders wanneer je de monitor aansluit als Windows al is gestart en het beeld zich maar één keer hoeft aan te passen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan