Foutmelding Battlefield

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, elke keer als mijn vriend het spel Battlefield wilt opstarten dan krijgt hij de volgende een foutmelding in C-Media audio driver (cmuda.sys) en vervolgens wordt de pc afgesloten. Hij geeft daarbij een Online Crahs aan... iemand enig idee wat dat kan zijn??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

C-media is de aansturing van je geluidskaart(5.1 mogelijk?), mogelijk dat een update kan helpen.

Andre redenen die gevonden worden zijn dat de voeding mogelijk niet zwaar genoeg is en dat bij zware 3d toepassingen hij automatisch dus uitschakeld.

Wat voor voeding heb je?

Ik weet niet precies wat voor een voeding er in zit, maar het is een pc die 6 weken geleden nieuw is gekocht en toch wel aan de eisen voldoet van het spel.
En alle updates zijn ook gedaan.

Dan is het misschien toch de driver van de geluidskaart.

Mogelijk dat je moet kijken naar een recentere versie.
Zal nog even kijken waar ik het vannacht heb gevonden.
Moet zelf ook even zoeken.

Kijk hier eens.

Er zijn meer van dit soort berichten.
Een uitleg zie ik niet staan.
Het is het proberen waard misschien.

Heb je Aida ?
Dan kun je zien welke je nodig hebt.

Je kunt ook de optie proberen, die in de eerdere link is aangegeven. Gewoon verwijderen en XP hem zelf laten installeren.

Hoi Sigma bedankt voor je hulp, ik heb uiteindelijk het spel gedeinstalleerd en vervolgens supercleaner gedraaid en daarna het spel weer geinstalleerd, en nu geeft hij die foutmelding niet meer...

Graag gedaan.
Maar al met al blijft het een zeer vreemd probleem en je bent niet de enige die er last mee heeft.
Blijkbaar komt het maar zeer weinig voor.
Mogelijk een bug in windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan