Hoi Hans,
Er vandaag pas kans toe gekregen jou oplossing te verwerken en het werkt prima! Bedankt. Het volgende probleempje meldt zich echter aan. Ik heb 2 tabbladen toegevoegd. Heb bedacht dat als i kde bestelfaxen toevoeg en ook aan de gegevens in het invoerblad koppel heb ik nog meer rendement

.
Maar dan is het ook handig als deze mee opgeslagen worden. Dit heb ik geprobeerd door deze tekst:
Sheets(Array("Invoerblad", "Winkelier", "Bedrijven", "Factuur", "Factuur met korting")).Copy
Sheets(Array("Invoerblad", "Winkelier", "Bedrijven", "Factuur", "Factuur met korting")).Select
te veranderen in dit:
Sheets(Array("Invoerblad", "Winkelier", "Bedrijven", "Factuur", "Factuur met korting", "Fax ABZ", "Fax Verosol", Fax Buitelaar")).Copy
Sheets(Array("Invoerblad", "Winkelier", "Bedrijven", "Factuur", "Factuur met korting", "Fax ABZ", "Fax Verosol", Fax Buitelaar")).Select
Dan krijg ik echter foutmelding nr 1. uit bijgaand bestandje. Wanneer ik, eigenwijs toch opsla en de factuur vervolgens via de button wil opslaan krijg ik foutmelding nr 2. Het probleem zit 'm in de laatste fax (fax buitelaar). Als ik deze uit de regel verwijder werkt het wel. Kan echter geen spellingsfout ontdekken, dus hoop weer op jou kunde.
Alvast bedankt, emc