foutmelding bij aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

luijten

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
7
ik heb een nog een email adres aangemaakt (je kunt bij @home er 5 aanmaken) en als ik mijn standaard adres open krijg ik de volgende foutmelding:
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'mail (1)', Server: 'mail', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18.

groet, Wil
 
Wil,
Dat is een duidelijke vraag? ik denk dat de mensen die geen @home aansluiting hebben weinig van jouw verhaal snappen.
Ik ben ook 1 van de velen die een @home aansluiting hebben.
Als er een vinkje voor aanmelden met verificatie..... staat dan haal je dat als eerste weg. en dan nogmaals proberen.

2e bij je instellingen zie ik dat je mail hebt staan verander dat maar eens in mail.home.nl dit doe je dus bij je pop3 en smtp.

suc6.
 
beste puppie en lei,
bedankt voor jullie snelle reactie, maar wat ik ook probeer, het lukt niet! nog andere oplossingen??
alvast bedankt, Wil
 
Heeft inderdaad toch met de instellingen te maken zoals anderen al melden:

Wat betekent foutmelding 0x800CCC18 in Outlook (Express) ?
Deze foutmelding betekent dat er een instelling in uw e-mailprogramma niet klopt; er kan niet worden aangemeld met beveiligd wachtwoordverificatie. U kunt dit controleren aan de hand van de onderstaande beschrijving.

Open Outlook (Express)
Ga naar 'Extra' en kies voor 'Accounts'
Ga naar het tabblad 'E-mail'
Selecteer het betreffend e-mailaccount
Klik op 'Eigenschappen'
Ga naar het tabblad 'Servers'
Haal het vinkje weg bij 'Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie'
Klik op 'Ok'.


Wat moet ik doen als ik bij het e-mailen foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91of 0x800CCC92 krijg?
Foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91of 0x800CCC92 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.

Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van Planet Internet *)
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Als servernaam voor de uitgaande e-mail moet zijn ingevuld: mail.planet.nl
Als servernaam voor de inkomende e-mail moet zijn ingevuld: pop.planet.nl
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in
Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.

*) vervang dat natuurlijk in @Home

Heeft @Home geen FAQ-site?
 
Gezina,

Natuurlijk heeft @home ook een faq. Alleen heet dat abonnee service.
Verder is er ook nog een gebruikers groep en die kun je vinden op de volgende site www.troublesathome.nl

groeten,
 
Geplaatst door puppie
Gezina,

Natuurlijk heeft @home ook een faq. Alleen heet dat abonnee service.
Verder is er ook nog een gebruikers groep en die kun je vinden op de volgende site www.troublesathome.nl

groeten,

:D Was ook meer een hint, elk beetje provider heeft wel een site voor instellingen e.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan