Foutmelding bij backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertd

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
176
Krijg foutmelding bij maken van backup: verkeerde parameter. Wou backup maken van windows 7 via de eigen backupmanager van windows 7. Gebruik daarvoor externe harde schijf. Wat doe ik fout?
 
Hallo bertd,

Dat hoef geen fout van jou te zijn ,ik zou gewoon de backupmanager opnieuw instellen.
 
maar

Zodra ik al naar dat scherm ga, geeft hij aan verkeerde parameter!
 
Dat zou wel eens heel goed kunnen Bertd.

Op het moment dat je naar dat scherm gaat staat de parameter nog verkeerd en windows weet niet wat je in dat scherm gaat doen ,dus als een waarschuwing dat een backup maken niet helemaal goed zal gaan zegt hij nog eens dat er een parameter (een omgeving variabele) niet in orde is.

Meschien is het helemaal niet nodig hoor maar om het alleen maar wat makelijker voor je te maken.
Een parameter zoals ik denk dat die hier bij bedoeld word is bijvoorbeeld waar moet windows de backup gaan maken zoals naar je externe harde schijf.
Die externe harde schijf heeft een letter gekregen laten we zeggen D: ,de parameter is dan dus D: ,maar als die letter is veranderd naar bijvoorbeeld E: dan weet de backup optie van windows niet beter dan dat die externe harde schijf op D: staat ,maar vind hij daar heel iets anders zegt hij dat de parameter verkeerd is.
Zeg maar dat windows een klein beetje de kluts kwijt is en even je hulp nodig heeft van hoe het nu ook alweer zit.

Sorry voor zo'n simpele uitleg als die niet nodig mocht zijn wil er alleen maar mee duidelijk maken wat ik bedoel met het opnieuw instellen van de backup-manager.

Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan