foutmelding bij Bad Request Your browser sent a request that this server could not

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
Helaas weet ik niet waar ik deze vraag moet plaatsen.
Ik heb de laptop Acer extensa 5230 en draai op de orginele software (Vista home Basic)
Nu zit ik nogal veel op marktplaats . maar heb nu al weken last van deze bovenstaande boodschap.
.IK verwijderde dan al mijn cookies en daarnaast gebruik ik dan ook Advaced System Care
En dan kon ik weer gewoon op marktplaats komen. Maar sinds vanmorgen blijft hij toch de bovenstaande boodschap geven. Ligt dit nu aan mij of aan marktplaats . kan iemand mij helpen
vr gr marina

Laatst bewerkt:
Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit.
Dit is een melding bij te veel/grote cookies..

De limiet op de requestregel (de opdracht die gestuurd wordt als je een link volgt. Deze bevat url cookies, browsernaam e.d.) die Marktplaats instelt kan voor problemen zorgen. Als de standaard limiet van 8190 bytes overschreden wordt is het hele domein onbereikbaar tot je de cookies verwijderd. Een doorsnee gebruiker denkt er niet direct aan om dat te doen. Bij IE kan dit niet voorkomen omdat er maar 4kB voor cookie opslag beschikbaar wordt gesteld per domein.

Verwijder je cookies dus!

Laatst bewerkt:
foutmelding bij Bad Request Your browser sent a request that this server could not

Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit.
Dit is een melding bij te veel/grote cookies..

De limiet op de requestregel (de opdracht die gestuurd wordt als je een link volgt. Deze bevat url cookies, browsernaam e.d.) die Marktplaats instelt kan voor problemen zorgen. Als de standaard limiet van 8190 bytes overschreden wordt is het hele domein onbereikbaar tot je de cookies verwijderd. Een doorsnee gebruiker denkt er niet direct aan om dat te doen. Bij IE kan dit niet voorkomen omdat er maar 4kB voor cookie opslag beschikbaar wordt gesteld per domein.

Verwijder je cookies dus!
dank voor u antwoord
Maar helaas ik heb de cookies verwijdert en op u advies nog eens geprobeert maar het werkt niet.
Ik kan nog steeds niet op marktplaats komen en houd nog steeds dezelfde boodschap
vr gr marina

Gebruik je CCleaner? Download deze dan(Kies CCleaner - Slim) dan, voer het uit en laat bovendien deze opstarten met Windows
(Zie CCleaner> Opties>Instellingen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan