Foutmelding bij binnenhalen audio?

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
hallo

Ik heb laatst Nero Ultra Edition geinstalleerd! Nu wilde ik voor de eerste keer een audio-cd branden... Toen ik muziek bestanden wilde toevoegen, dan verscheen een boodschap dat de vereiste plugins niet geinstalleerd zijn! Bij men vorige nero versie had ik dit niet!
Voor meer duidelijkheid over foutmelding, zie bijlage!
Wat kan of moet ik doen om deze foutmelding te vermijden?

thxs in advance

ik moet je eerlijk zeggen dat Nero volledig doorslaat in een richting die niet echt handig is. Al die plugins en andere troep die zich overal laat zien :evil:
Ik gebruik nog steeds Nero 6 laatste versie en dan doet Nero precies wat ie moet doen, netjes en goed branden.
Maar dit is mijn mening, en ws moet je die plugin downloaden of kopen denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik sluit mij bij de wijze woorden van Jheroen aan. Een jaar geleden kocht ik netjes de officiele licentie van Nero en toen ik voor het eerst een videobestand wilde converteren naar DVD files zei Nero dat ik eerst een plugin moest installeren.
In mijn onschuld dacht ik die toen maar even bij Ahead te downloaden. MIS ! Voor die plugin moest ik weer een 3 tientjes neerleggen. Toen vond ik het wel welletjes. Ik ben toen maar gaan "zoeken" naar die plugin en vond 'm uitendelijk op het grote boze w-w-w. Die (wat minder legale) plugin draait inmiddels perfect naast mijn legale Nero 6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan