Foutmelding bij binnenhalen mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostrobben

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2003
Sinds afgelopen vrijdag krijg ik in Outlook de volgende foutmeding bij het binnenhalen van de mail op mijn laptop:
"Bij taak xxx@xxxxx.nl - Bezig met ontvangen is een fout (0x800408FC) opgetreden: De servernaam wordt niet gevonden op het netwerk (mogelijk is het netwerk tijdelijk niet actief). Controleer of u online bent en of de servernaam juist is."

Versturen uit Outlook lukt wel.

Afgelopen week is mijn aansluiting van KPN afgesloten geweest en zij hebben die vrijdag weer hersteld. Modem opgestart en alles werkt i.p. weer. Behalve sinds dat moment het binnenhalen van de mail in Outlook.

Ik heb modem opnieuw opgestart, Outlook opnieuw geïnstalleerd, nieuw account aangemaakt (testen bij aanmaken account geeft aan dat alles lukt, maar als het account eenmaal is aangemaakt, lukt binnenhalen van mail dus niet).

Het vreemde is dat ik afgelopen zaterdag in een hotel zat op de wifi van het hotel, naar mijn Outlook ging en op dat moment de mail wél binnengehaald werd. Eenmaal weer thuis lukt het weer niet.

Ik heb op het forum gezocht naar een sortgelijk probleem en wel wat gevonden, maar nog geen oplossing gevonden. Wellicht kan iemnd me hiermee helpen. Alvast dank voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan