Foutmelding bij branden op CD-RW in WMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelien0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2015
Ik heb een pak van 10 cd-rw's gekocht, met de bedoeling daar audioboeken op te zetten voor in de auto. Normaal gesproken gebruik ik altijd cd-r om muziek op te zetten, maar in dit geval leek rw me handiger, want een boek luister ik maar één keer. Ik brand altijd gewoon met Windows Media Player en heb nog nooit problemen gehad. Nu krijg ik echter de volgende melding:

"Kan de bestanden niet branden. Wacht tot de huidige taak is voltooid als de brander in gebruik is. Indien nodig controleert u of de brander goed is aangesloten en of u het nieuwste apparaatstuurprogramma hebt geïnstalleerd."

Ik heb op de Acer site naar een stuurprogramma gezocht, maar kan er geen vinden voor de cd/dvd speler. Ook heb ik gecontroleerd of mij cd/dvd brander wel rw aankan en dat is zo. Ik heb ook een Fix It programmaatje van Windows geïnstalleerd en dat vond twee problemen, die het vervolgens naar eigen zeggen ook oploste, maar er is niets veranderd.

Ik zit met de handen in het haar en ben in staat mijn laptop in stukjes te hakken en die stukjes vervolgens in een blender te doen en die blender vervolgens naar de vuilstortplaats te brengen en de vuilstortplaats vervolgens op te blazen.

Dus... wie weet er nog raad? Ik wil gewoon een boek luisteren in de auto, help!

Het kan aan de cd-rw's liggen.
Er zijn branders die met bepaalde rw's problemen hebben.

Het kan ook zijn dat je brander altijd al problemen met rw's had maar dat je het nog niet gemerkt hebt omdat je die mogelijkheid niet gebruikte.

Tips: Probeer die rw's eens uit op een andere computer. Lukt het daar wel, zijn die dan in die van jou te lezen?
Koop een rw van een ander merk en kijk of dat wel werkt bij jou.

Succes met het uitzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan