Foutmelding bij defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Hey allemaal,

Was de pc aan het defragmenteren. Op een gegeven moment (na ongeveer 70% te hebben gedefragmenteerrd) krijg ik de melding dat de pc niet verder kon gaan met defragmenteren omdat er fouten zijn geconstateerd. Druk op help voor info. Heb ik gedaan maar dan krijg ik een scherm waar ik geen snars van snap. Hij geeft ook een ID-nr.: DEFRAG004.
Kan iemand mij helpen??? Dank alvast.

Groeten,
Indiaantje

Voer het nog eens uit in veilige modus, dan draaien er geen progjes mee die het proces kunnen verstoren.

Hee bedankt voor het snelle antwoord. Wil je me nog ff vertellen hoe ik dat in de veilige modus doe (sorry voor mijn ontwetenheid). Dank alvast.

Bij het opstarten van je pc meteen op F8 achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus. (ziet er wel raar uit, grote iconen en zo)

Bedankt, ga het direct proberen.

Ik laat nog weten of het gelukt is, thks!

opgelost

oke, dit probleem is voor zover opgelost. Defragmenteren is gelukt. Nu heb ik ondertussen een ander probleem (sinds het 1e probleem). Telkens als ik de pc opstart, komt er op mijn desktop een blauwe balk met een search-functie en nog wat tabbladen. Ik kan deze wegklikken, maar zodra ik verbinding maak met internet komt er weer een blauwe balk met een search-functie en nog wat tabbladen met o.a.: sea silver, barcode, blue cross, jet blue airlines ect. Wat in hemelsnaam is dit, hoe komt het er ineens en hoe kan ik ervoor zorgen dat dit blijvend verdwijnt. Wacht op een reactie.

Mooi dat het 1e probleem is opgelost. Het 2e probleem hoort eigenlijk in dit topic niet thuis (je hebt last van spyware) maar ik geef je deze tip: Lees het begin van dit topic goed door en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Plaats dan aldaar ook een log, experts bekijken vervolgens wat er loos is en helpen je daar verder mee.

Sukses.

Oeps, ja tuurlijk moet ik dat probleem natuurlijk ergens anders neerzetten, wist ik goed. In ieder geval alweer bedankt en ik zal je advies op volgen. Bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan