Foutmelding bij downloaden XP - SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik krijg de volgende melding bij het proberen de XP - SP1 te downloaden (zie bijlage).

Wie kan daar chocola van maken ?

Bijlagen

• xp-update_foutmelding.jpg
    xp-update_foutmelding.jpg
    51,3 KB · Weergaven: 63
vervolg

Tja, die reacties op deze site.....is wel logisch opgemerkt.

1) Je kan altijd iets weghalen, maar om zeker van je zaak te zijn, sla ik dit soort twijfelachtige oplossingen dan op in een nieuwe map!

2) Is het verstandig die map preventief te verwijderen ?
Doorvoor zou je willen weten waarvoor die bestaat.

Nou, dus maar gewoon die map even backuppen, voor de zekerheid.

Overigens, als het mis gaat kan ik toch via systeemherstel, activeren vorig herstelpunt de situatie weer meester worden ? En geldt dat laatste ook, als de installatie van XP - SP1 eventueel 'zou' mislukken.

ja die site is correct, als je Cryptographic Services (bij services in config scherm) als die start up type: automatic staat.

dan is het dus meestal currupt bestandje in die map die de boel versteerd.

maar ik zou dus eerst eens kijken of je Cryptographic Services wel draaid. :)

Ik gaf alleen de tip door, overigens zijn herstelpunten er juist voor om terug te keren naar een situatie dat er nog geen problemen waren.

vervolg.........

Ik zie onder configuratiescherm GEEN services staan, weet dus ook niet of deze op 'automatic' staat.

Hoe zie ik of de Cryptographic Services wel draait ?

Configuratiescherm\systeembeheer\services. Kijk bij services voor Cryptografie (je kunt erop dubbelklikken om te wijzigen).

Groetjes,
Bennie

vervolg....

Staat op 'automatisch'. Dus nu zou na verwijderen van de map 'Catroot2', de installatie van XP -SP1 moeten lukken.

Weer (fout)melding bij poging installeren XP SP1

Alles leek goed te gaan, tot het moment dat de installatie van XP - SP1 werd afgebroken met een melding waaruit je kan opmaken dat er GEEN sprake is van een geregistreerde WinXP. Kennelijk heeft microsoft dit heel slim geprogrammeerd. Of is er toch nog een weg die naar Rome leidt ?

Die zullen er best zijn maar die zou je zelf moeten zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan