foutmelding bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
4
Wie kan mij helpen??? Ik probeer Kazaa-lite te downloaden, maar krijg de melding dat er geen viewer beschikbaar is voor het object dat ik probeer te openen. Deze foutmelding krijg ik overigens bij alle bestanden die ik wil downloaden. Ik word doorverwezen naar Microsoft ActiveX-galerie, maar ik heb geen idee wat ik moet doen??!! :(
 
Dank voor je reactie André. ActiveX downloaden, zeg je. Precies, dat heb ik geprobeerd. Maar bij alles wat ik wil downloaden krijg ik de melding dat er geen viewer beschikbaar is. Dus ook als ik ActiveX wil downloaden. Lastig probleem....
 
Hoi André, ik ben blij dat je reageert. Je verwijst me door naar IrfanView. Maar wat moet ik daar downloaden? Misschien begrijp je me als ik zeg dat ik een vrouw ben (helaas niet blond) en er helemaal niks van begrijp :( ActiveX zegt me helemaal niks en ik begrijp gewoon niet wát ik moet doen!! Is het mogelijk dat je het me stap voor stap uitlegd?
Groet Bik :)
 
Ik ben geen vrouw en ook niet blond. Wel grijs (o.a. door computerproblemen :) ).
Je krijgt de melding dat er geen viewer is. Dus ik dacht: Laat ik Bik (vind ik trouwens geen nickname voor een vrouw, maar dat zal de leeftijd zijn :) ) een site sturen waarvan je een viewer kunt downloaden.
Met ActiveX kun je dus (eenvoudig gezegd) dingen weergeven van het internet die je anders niet kunt weergeven. Tja, duidelijker weet ik het ook niet te zeggen......
En misschien zit ik er volledig naast, in dat geval hoop ik dat een wijzere helpmijer je verder kan helpen. Gewoon blijven vragen als dit bericht je niets oplevert.
 
Laatst bewerkt:
Hoi André!! Je legt het goed uit, dat begrijp ik. Maar als ik iets wil downloaden (dus ook een viewer) krijg ik die vervelende foutmelding. Ik denk toch dat ik er maar eens iemand thuis naar laat kijken. Dank voor al je hulp!!! Groetjes Bik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan