Hallo,
Ik heb een laptop met ingebouwde WIFI. Als ik verbinding wil maken met mijn router (Linksys WRT54G2) duurt het heel lang voordat er iets gebeurt.
Er staat dat er goed bereik is en als mijn laptop verbindin gaat maken komt er een waarschuwing/foutmelding:
"U heeft internet met beperkte toegang, zoniet geen internet"
Ik had gister mijn router opnieuw geinstalleerd en toen ook gelijk mijn laptop erbij gepakt. De eerste keer had mijn laptop wel verbinding, maar nu ik op zolder verbinding wil maken krijg ik steeds een foutmelding.
Ik heb mijn DHCP-server uitgeschakeld en heb trouwens zelf een netwerksleutel gemaakt.
Of is het niet verstandig om zelf een netwerksleutel te maken?
Wie o wie kan mij uit de brand helpen. Wordt een beetje gek van mijn internet.
Ik heb internet van Ziggo
Mijn vaste bedrade pc is Windows XP SP2
Mijn laptop (draadloos) is ook Windows XP SP2
Router : Linksys WRT54G2
Ik heb een laptop met ingebouwde WIFI. Als ik verbinding wil maken met mijn router (Linksys WRT54G2) duurt het heel lang voordat er iets gebeurt.
Er staat dat er goed bereik is en als mijn laptop verbindin gaat maken komt er een waarschuwing/foutmelding:
"U heeft internet met beperkte toegang, zoniet geen internet"
Ik had gister mijn router opnieuw geinstalleerd en toen ook gelijk mijn laptop erbij gepakt. De eerste keer had mijn laptop wel verbinding, maar nu ik op zolder verbinding wil maken krijg ik steeds een foutmelding.
Ik heb mijn DHCP-server uitgeschakeld en heb trouwens zelf een netwerksleutel gemaakt.
Of is het niet verstandig om zelf een netwerksleutel te maken?
Wie o wie kan mij uit de brand helpen. Wordt een beetje gek van mijn internet.
Ik heb internet van Ziggo
Mijn vaste bedrade pc is Windows XP SP2
Mijn laptop (draadloos) is ook Windows XP SP2
Router : Linksys WRT54G2
Laatst bewerkt: