• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

foutmelding bij DubbelgangersAddin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Ik werk met windowsXP en Exel 97.
Ik heb de Add-in Dubbelgangers als invoegtoepassing geinstalleerd, maar als ik op de knop druk krijg ik een foutmelding.

Compileerfout: Kan het project of de bibliotheek niet vinden.

Format (Now, "dd-mm-yy"))

Hoe los ik dit op?

Hallo,

Voor wie het nog niet zou weten: het gaat dus om deze invoegtoepassing:
5- Dubbelgangers
http://users.skynet.be/onderland/Excel.htm

Overigens kan je met deze vraag beter rechtstreeks naar mij komen, dan deze op een forum te plaatsen.
Ik heb deze invoegtoepassing zelf gemaakt. Werkt in de meeste gevallen ook goed (Maar ik sluit uitzonderingen uiteraard nooit uit). M'n e-mail adres is ook op m'n website te vinden. M'n e-mail adres is eveneens in de invoegtoepassing te vinden (Maar ja... als ie niet werkt, is het natuurlijk mogelijk dat je die daar niet terugvind.)
Wie anders dan ik kan je dus het beste helpen?

Vermoedelijk zijn er verwijzingen in de objectenbibliotheek die ontbreken.
Te vinden via de VBA editor (Extra => verwijzingen ... en daar vind je iets met het woord ONTBREEKT er voor.) Je zal in dezelfde bibliotheek dan een alternatief moeten zoeken. Dit wil zeggen: een identieke bibliotheek, maar met een andere versienummer.

Ah... en mogelijk zal het nooit werken. Vermits jij nog met Excel '97 werkt, en het bestand is ontwikkeld in 2000. Zelf kan ik het helaas niet testen in '97.

Luc

Laatst bewerkt:
Luc Heyndrickx zei:
Hallo,
Ah... en mogelijk zal het nooit werken. Vermits jij nog met Excel '97 werkt, en het bestand is ontwikkeld in 2000. Zelf kan ik het helaas niet testen in '97.

Luc

Dat zou heel goed kunnen, want de werkbladen komen uit verschillende versies.
Ik zal het eens op een XP machine met Office 2000 proberen.
Als ik er dan nog niet uitkom, meld ik me bij je.

Bedankt voor de reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan