Foutmelding bij email

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Berichten
62
Hallo allemaal.
Ik heb een probleem met email.
Ik heb een abonnement gehad bij Planet maar is per 1-1-2007 opgezegd.
Werk nu met Versatel.
Nu had ik vroeger in Planet ingesteld staan dat elke mail die hier binnenkwam ook automatisch in kopie naar Outlook Express werd gestuurd, omdat ik dit een beter email programma vond dan dat van Planet.
Nu is het zo dat een ieder die mij een mail stuurt deze weer retour krijgt met een error.
Ik krijg zelf de email ook met een foutmelding binnen ( zie bijlage) maar de email komt ook gewoon aan.

Wie verlost mij van dit probleem??????

Van: <MAILER-DAEMON@bounce.versatel.nl>
Verzonden: dinsdag 20 februari 2007 7:50:13
Aan: JanJansen@hotmail.com
Onderwerp: failure notice

| | Prullenbak | Postvak IN


Hi. This is the qmail-send program at bounce.versatel.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
---------------------------------------------------------------------
Het volgende bericht dat u stuurde aan deze gebruiker is niet aangekomen.

De meest voorkomende redenen zijn:
- het verkeerd intypen van het e-mailadres of het e-mailadres bestaat niet.
- de mailbox van de ontvangende gebruiker is vol waardoor er geen e-mail meer
wordt geaccepteerd.
- het e-mailbericht stond in de wachtrij en kon in de afgelopen 2 dagen niet
worden afgeleverd.

--------------------------------------------------------------------
The following email that you sent to this user has not been received.

The most occuring reasons are:
- wrongly typed e-mailaddress or the e-mailaddress doesn't exist.
- the e-mailbox of the receiving user is full and therefore the e-mail won't be
accepted.
- the e-mailmessage was in queue and couldn't be delivered in the past 2 days.

---------------------------------------------------------------------

<r.snoek57@planet.nl>:
195.121.6.51 does not like recipient.
Remote host said: 550 5.1.6 Recipient no longer on server: r.snoek57@planet.nl
Giving up on 195.121.6.51.

--- Below this line is a copy of the message.
 
Aangezien je je abbonement per 1/1/2007 hebt opgezegt zal je mailbus daar ook weggehaald zijn

onderstaande regel bevestigd dat probleem
Remote host said: 550 5.1.6 Recipient no longer on server:
 
Dank je wel voor je reply Ellasar,

Maar dan blijft mijn vraag hoe ik deze foutmelding weg kan laten halen.

Mijn relaties sturen aan mijn huidige versatel emailadres emails, maar toch krijgen zij en ik deze foutmelding. Ik heb hen uiteraard op de hoogrte gebracht niet het Planet adres meer te gebruiken.

rarara hoe kan dit?

groeten,

Rob
 
Als je je account opent, en kijkt bij "Antwoord adres" Staat die ook op je nieuwe adres?

Kan dus zijn, dat je oude adres die melding verstuurd vanaf je provider, maar dat het email account pas later wordt verwijderd van hun server.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan