foutmelding bij formatteren met DBAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

justtheproduckt

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Hallo iedereen.
ik heb op het internet gelezen over een gratis programma die je harddisk veilig wiped zodat alle bestanden er af zijn.
na het downloaden van DBAN heb ik het geprobeerdbij een XP computer en het werkte perfect.
Hiet na wou ik het doen bij mijn Windows 7 laptop en dat lukt niet krijg steeds deze foutmelding(zie afbeelding)
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

WP_000391.jpg

Helemaal verkeerde WIP app....:confused: en als resultaat chrash heb je nu....:( het is niets alles betrouwbaar wat gratis is , dezelfde wip sessie je kon ook met gratis app CCleaner doen ( daar heb je die functie ook ! ) en anders.....:( als je wat anders of beter's hebben wil, moet je registreren of betalen ...enz... Nu ben bang dat je alleen maar ev. Systeem herstel kan helpen ....

hmm bedankt voor het antwoord ik denk dat ik maar een andere programma moet proberen. het jij misschien wat aanbevelingen maakt niet uit als er voor moet betalen en/of registreren.

:confused: Ehm...bijv. Betrouwbaare gratis versie is wel onder d'naam '' Disk Redactor '' -->> http://computertotaal.nl/cursussen/5349-permanent-wissen-met-disk-redactor.html en op andere kant ben zelf zeer tevreden met die funktie bij
Revo Unistaller pro. ( is niet gratis !:confused: )
ff8qc3.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan