Foutmelding bij het instaleren van spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tattoo-lover

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2003
Berichten
140
Hoi iedereen,
Ik heb het spel Donna Hitkwis uit de bibliotheek geleend maar krijg altijd deze foutmelding (zie bijlage) als ik het spel wil instaleren...
Ik werk met windows xp. Wie kan me hier een oplossing voor geven ?
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    14,6 KB · Weergaven: 80
Programma kan niet op XP draaien misschien? Ik zou zo geen andere reden kunnen bedenken.;)
 
heb het onlangs ook aan de hand gehad, ziehier de oplossing:

Allereerst moet je even kijken of en waar het bestand autoexec.nt zich op de schijf bevind. Als het bestand aanwezig is zal het in c:\windows of c:\windows\repair staan.
Voor het geval het bestand niet aanwezig is klik op http://home.tiscali.nl/freddykaiser/Downloads/AUTOEXEC.zip om het te downloaden.
Kopieer autoexec.nt naar c:\windows\system32.
Ga vervolgens naar c:\windows\system32 en klik met de rechter muisknop op het gekopieerde autoexec.nt en kies voor Eigenschappen.
Klik nu in het vakje voor Alleen lezen waarna een vinkje verschijnt en klik op OK.

suc6
 
zelfde foutmelding

jefke, wij hadden de zelfde foutmelding. Ik heb je raad opgevolgd, maar nu start het spel nog niet op. De foutmelding is echter wel verdwenen. Ook met programmacompatibiliteit wil hij niet draaien.
Heb je nog meer goede oplossingen.
 
Misschien voor jou een compleet onbekend spel, maar het heet: "Het grote maan roos vis spel" Deze heeft onze dochter van de Sint gekregen, omdat ze op school aan het leren lezen is.
Ik hoop dat het je wat zegt?
 
Hoi Jefke,

Wij hadden hetzelfde probleem, en je hebt ons al geholpen voor we de vraag konden stellen!

Dank!
Coen & Sjoerd
 
geen dank:)

renaultmen, het spel zegt me niets maar probeer nu eens het spel van je systeem te wissen (via configuratiescherm-software-verwijderen).

start je pc nu opnieuw op en instaleer het spel opnieuw vanaf de cdrom.

veel suc6 ermee, laat wat weten hoe het afgelopen is :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan