foutmelding bij het openen van setup bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jona123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2009
Hoi,

Ik weet niet of dit het goeie subforum is maar ik waag maar een gokje. Vorige week een laptop bij de media markt gekocht. Het is een Emachines E525 met vista voorgeinstaleerd. Binnen een week veel problemen. Crashes en gedoe dus ik besloot vista eraf te gooien en mijn oude vertrouwde xp erop te zetten. Alle oude partities verwijderd en installeren maar.

Toen windows erop zat ging ik op mijn desktop zoeken naar mobo en vga en sound drivers. na deze drivers eenmaal gevonden te hebben gebrand en geopend op de laptop kreeg ik bij het aanklikken de volgende foutmelding:

de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen.

Toen probeerde ik de setup file op de mijn desktop te openen dezelfde foutmelding weer, terwijl normaliter alles gewoon word geopend op de desktop. Ik dacht dat het bestand misschien corrupt was dus vroeg aan een vriend van mij om hetzelfde bestand te downloaden en te kijken of het bij hem wel werkt. En ja hoor, prima zonder problemen. Deze jongen heeft ook gewoon windows xp op zijn computer en ik snap niet waarom het op zijn pc wel werkt, maar op mijn pc en mijn laptop niet.

Ik word er een beetje gek van eerlijk gezegd en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik zou het heel erg op prijs stellen.

*** Ik heb nu geprobeerd te openen op mijn desktop met xp sp2 installed en dan komt de volgende melding: Deze computer voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software. Het installatieprogramma wordt afgesloten.

Greetz Jona123

Laatst bewerkt:
Heb je al eens geprobeert het bestand zelf opnieuw te downloaden? Mischien dat je setup corrupt is.

Ja ik heb hem van de emachines website gedownload en ook van de intel website allebei de keren komt dezelfde foutmelding. Het gaat om het volgende moederbord wat ik in de computer heb: Mobile Intel® GL40/GM45.

Alle drivers voor jouw E525

Kijk ff hier ,je moet wel 'n paar keer klikken maar je kunt 'm gratis downloaden(na 1 minuutje wachten) en alle andere drivers ook!
De chipset driver staat als eerste.
Zijn idd niet bij Acer te downloaden.

Laatst bewerkt:
Ja deze heb ik al gedownload en het zijn precies de drivers waarmee ik problemen ondervind. Ik unzip ze en het setup bestand kan ik vervolgens niet openen omdat die fout wordt vermeld.

Drivers Update Utility

Heb je al 's op deze site van Intel gekeken om je drivers te scannen/onderzoeken en je te helpen bij de update?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan