Rob Valkenburg
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2000
Hoi,
Ik heb weer eens wat.....
Bij Outlook hebben we meerdere accounts ingesteld, maar sinds gisteren geeft een hiervan de volgende melding:
De instellingen kloppen, want het heeft altijd goed gewerkt. Heeeel af en toe komt er wel een mail binnen, maar niet alles. Ik weet dat er nog één in de mailbox staat.
De andere mailadressen (die dezelfde instellingen hebben) werken wel.
Ik zou natuurlijk bij de provider kunnen navragen, maar ik zit bij @home. En als je bekend bent met de kennis van de helpdesk, dan weet je vast wel genoeg
Tot nu toe hebben we de time-out al verhoogd naar 10 min. maar ook dat helpt niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want dit is echt *****.
Ik heb weer eens wat.....

Bij Outlook hebben we meerdere accounts ingesteld, maar sinds gisteren geeft een hiervan de volgende melding:
Bij taak Rob - Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x8004210A) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of Internet-provider (ISP).
De instellingen kloppen, want het heeft altijd goed gewerkt. Heeeel af en toe komt er wel een mail binnen, maar niet alles. Ik weet dat er nog één in de mailbox staat.
De andere mailadressen (die dezelfde instellingen hebben) werken wel.
Ik zou natuurlijk bij de provider kunnen navragen, maar ik zit bij @home. En als je bekend bent met de kennis van de helpdesk, dan weet je vast wel genoeg

Tot nu toe hebben we de time-out al verhoogd naar 10 min. maar ook dat helpt niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want dit is echt *****.