Foutmelding bij het ophalen van e-mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Hoi,

Ik heb weer eens wat.....:o

Bij Outlook hebben we meerdere accounts ingesteld, maar sinds gisteren geeft een hiervan de volgende melding:
Bij taak Rob - Bezig met verzenden en ontvangen is een fout (0x8004210A) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of Internet-provider (ISP).

De instellingen kloppen, want het heeft altijd goed gewerkt. Heeeel af en toe komt er wel een mail binnen, maar niet alles. Ik weet dat er nog één in de mailbox staat.
De andere mailadressen (die dezelfde instellingen hebben) werken wel.

Ik zou natuurlijk bij de provider kunnen navragen, maar ik zit bij @home. En als je bekend bent met de kennis van de helpdesk, dan weet je vast wel genoeg :p

Tot nu toe hebben we de time-out al verhoogd naar 10 min. maar ook dat helpt niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want dit is echt *****.

Hoi, kan je op de server niet naar die mail gaan want het zou kunnen dat die te groot is. Verleden week had ik hetzelfde met een mail van rond de 5 MB. De mail dan maar op de server zelf verwijderd.

Groetjes

Geplaatst door khk464
Hoi, kan je op de server niet naar die mail gaan want het zou kunnen dat die te groot is. Verleden week had ik hetzelfde met een mail van rond de 5 MB. De mail dan maar op de server zelf verwijderd.

Groetjes

Ik heb even online gekeken. Er staan twee e-mail in van 3 kB. De e-mail melding van helpmij kwam nu wel door...

Dan zou ik ze openen op de server en als het niet belangrijk is verwijderen. Waarschijnlijk is het probleem dan wel opgelost, er kan een fout in de mail zitten.

Groetjes

Ik heb de e-mails verwijderd. Omdat de inhoud wel belangrijk voor mij was heb ik de inhoud even opgeslagen.

Ik ben benieuwd of alles normaal verloopt.

Alvast bedankt. (op naar het volgende probleem..;)...)

Hebben ze bij @Home niet toevallig server problemen? Kijk eens op de homepage.

Geplaatst door Wim1960
Hebben ze bij @Home niet toevallig server problemen? Kijk eens op de homepage.

Nee, er worden geen meldingen aangegeven. De andere accounts werken overgigens wel. @home maakt gebruik van 1 instelling.

Maar tot nu toe heb ik de melding niet meer gehad. :thumb:

Bedankt.

Outlook-berichten komen niet binnen

Hoi,

Ik heb weer eens wat.....:o

Bij Outlook hebben we meerdere accounts ingesteld, maar sinds gisteren geeft een hiervan de volgende melding:

De instellingen kloppen, want het heeft altijd goed gewerkt. Heeeel af en toe komt er wel een mail binnen, maar niet alles. Ik weet dat er nog één in de mailbox staat.
De andere mailadressen (die dezelfde instellingen hebben) werken wel.

Ik zou natuurlijk bij de provider kunnen navragen, maar ik zit bij @home. En als je bekend bent met de kennis van de helpdesk, dan weet je vast wel genoeg :p

Tot nu toe hebben we de time-out al verhoogd naar 10 min. maar ook dat helpt niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want dit is echt *****.

Ik heb nu het zelfde probleem in Outlook. Kan op internet geen oplossing vinden en @home vertelt me dat de virusscanner McAfee ineens kapot kan zijn. Ik geloof daar niet in. Heb die opnieuw geïntalleerd.

Wie helpt mij serieus. Graag geen onnodige vragen :-) zoals, heb je wel de draden vast e.d.

Groet van Kees Stada

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan