Foutmelding bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Bij het opstarten van windows ME krijg ik de volgende foutmelding: Er is een fout opgetreden bij het laden van "c:\windows\system\bridge.dll" Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Ik heb al een bridge.dll bestand van internet gehaald en hem in c:\windows\system\bridge.dll geplakt maar dit heeft niet geholpen.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Handige Harry

Lees dit goed door en volg de instructies die daar staan op.

Foutmelding

Als het goed is dan geeft de foutmelding ook aan waar hij zoekt.
Als toevallig de locatie elders is als dat jij het bestand hebt neer gezet dan zoekt de pc nog steeds een bestand dat niet bestaat.

De pc zal niet uit zich zelf andere locaties zoeken als dat bij het opstarten worden aangegeven.

Mischien zit daar het probleem wel.

grtjs jjw

Re: Foutmelding

Geplaatst door jjw
Als het goed is dan geeft de foutmelding ook aan waar hij zoekt.
Als toevallig de locatie elders is als dat jij het bestand hebt neer gezet dan zoekt de pc nog steeds een bestand dat niet bestaat.

De pc zal niet uit zich zelf andere locaties zoeken als dat bij het opstarten worden aangegeven.

Mischien zit daar het probleem wel.

grtjs jjw

Maar bridge.dll is spyware en gaat weg als er even met ad-aware gescand wordt.;)

Okee

Zover was ik inderdaad ook al, maar dan nog, wil je de foutmelding weg hebben......

Dit wil niet altijd maar lukken met Adaware of dergelijke software.
In het geval van niet dan moet je toch eerst de boel weer op de goede plek zetten voordat je het probleem aan wilt pakken.

grtjs jjw

Ik snap niet waarom het bestand terug geplaatst moet worden om het probleem aan te pakken. Als het scannen niet voldoende is, kan de vraagsteller daar een Hijack-this log plaatsen en krijgt hij daar instructies om de foutmelding te verwijderen.

Okee

Nou als dus de scanprogjes niks vinden dan zal je het met de hand moeten doen, eerst het programma opsporren en dan killen.

Maar dan moet het wel actief zijn en als het progje nu al een file mist is het dus niet actief.

Vandaar dat ik het zeg.

grtjs jjw

Re: Okee

Geplaatst door jjw
Nou als dus de scanprogjes niks vinden dan zal je het met de hand moeten doen, eerst het programma opsporren en dan killen.
Daarvoor is de Hijack this log.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan