Foutmelding bij het optsarten van iTunes ?! help me a.u.b. !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elinexx

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2011
hallo ,
ik heb nu 1 jaar een ipod touch het is een al wel wat oudere soort maar werkt prima ! ook heb ik iTunes maar plotesling toen ik iTunes op wou starten kwam er een foutmelding met rapport verzenden / niet verzenden !
ik heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt, ook heb ik al op nieuwe geinstaleerd enzo maar ook dat helpt niet ?!
weet iemand wel wat ik nu zou kunnen doen ? graag uitleg in taal dat ik makkelijk begrijp ! ;) ik hoor wel als jullie nog meer informatie nodig zijn !

groetjes Eline !

ehm... ik heb ook een ipod touch 8 gb maar nog nooit van dit probleem gehoord, ik adviseer de apple contactservice te gebruiken.

okee iig bedankt , maar ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft. als dat niet zo is ga ik gauw naar de contactservice ! (:

Oke hier ben ik :)
Als je Itunes herinstalleert moet je er ook rekening mee houden dat je ook andere dingen beter kunt herinstalleren die bij Itunes horen
Dit zijn volgens mij (hier komt 'ie)
-Apple aplication support
-MobileMe Control Panel
-Quicktime
-Apple Mobile Device Support
-Itunes zelf
-Bonjour

Misschien kan je eerst die allemaal 1 voor 1 verwijderen en dan alles er weer opzetten?
Succes in ieder geval :D

heey, dat heb ik ook al een paar x geprobeerd maar daarna werkt het nog niet ?!
wel bedankt voor je reactie !

Welke versie van windows heb je en welke versie heb je van Itunes? Misschien heb je een 64-bit versie gedownload terwijl je een 32-bit systeem hebt? :)

uhm iTunes is 10.1.2 en Windows XP maar hoe/waar kan je zien van die bits ?(;
groetjes !

okee ik heb een 32-bits wat kan ik nu doen zodat ik wel weer op itunes kan ? en dat er niet meer een foutmelding komt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan