marloes72
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2007
Voor de ledenadministratie van onze R.K. kerk moet ik kunnen inloggen op een netwerk. Daar wordt gebruik gemaakt van Navision. Het netwerk ondersteunt alléén Internet Explorer. Het ging altijd prima. De laatste tijd krijg ik echter ineens een foutmelding wanneer ik toestemming geef voor de activ-x besturingselementen. Internet Explorer sluit dan af. Ik kan dus niet meer op het netwerk komen. Op andere momenten waarop ik toestemming moet geven voor de active-x besturingselementen gaat dit altijd prima. Alléén bij dit netwerk gaat het dus altijd mis. Ik heb de helpdesk gebeld, maar zij helpen alleen met dingen binnen Navision. Volgens hen is dit een probleem met Internet Explorer en dat moet ik zelf oplossen. Ik moest wel de nieuwste versie gebruiken, maar die heb ik (7). Daar heeft het voorheen prima in gewerkt en ik heb geen instellingen veranderd of zo. Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen? Zou het helpen Internet Explorer opnieuw te installeren? En moet ik dan eerste de oude de-installeren? Of is dat niet nodig en wordt 'ie er gewoon overheen gezet? Ik hoop dat iemand me kan helpen!