foutmelding bij installatie draadloze netwerkprinter Samsung CLX-3185FW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
Hallo,

Ik heb een probleem bij het instaleren van mijn netwerk printer, een Samsung CLX-3185FW.

De printer werkt via de USB op mij desktop.

De printer heeft voorheen draadloos via wifi netwerk gewerkt maar bij veranding van internet aanbieder niet op het nieuwe netwerk.

Via de installatie cdrom wordt gevraagd het draadloze netwerk te kiezen. Hier kan ik mijn netwerk vinden. Echter na het invullen van de WPA-PSK geeft de installatie wizard de melding: Verbinding mislukt - Ongeldige beveiliging.
De wizard geeft als mogelijkheid dat de WPA-PSK niet juist is ingevuld. Ik weet echter 100% zeker dat dit wel het geval is. Al meerdere keren geprobeerd.

Wie kan mij helpen?

Mijn dank is groot ;)

Wel vreemd want een netwerk printer installeren heeft niets te maken met veranderen van provider maar met de netwerkinstellingen.
Probeer dit eens. Schakel tijdelijk je beveiligingssoftware uit. Ga zeker niet surfen of e-mailen zolang de beveiligingssoftware is uitgeschakeld. Verwijder de printersoftware en herinstalleer de printersoftware Laat eens horen of dit geholpen heeft.

Met de installatie van een nieuwe internet provider heb ik ook een nieuwe geintegreerde router moeten plaatsen. Vandaar een nieuw netwerk.

Ik heb inderdaad al geprobeerd om alle printer software te verwijderen en zonder beveiliging ook zonder firewall opnieuw de printer geinstalleerd. Helaas zonder resultaat.

Als ik op de USB poort van de router aansluit, hoe moet ik dan de installatie van de printer voortzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan