foutmelding bij installatie incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas1969

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
He helpers !!

Ik wil graag incredimail installeren als mijn mailprogramma. Ik heb het programma gedownload, maar bij de installatie krijg ik de volgende foutmelding.

"De instructie op 0x100992ef wijst naar geheugen op 0x100992ef. De lees- of Schrijffoutbewerking (read) op het geheugen is mislukt

Kan iemand mij vertellen of ik dit zelf kan oplossen, of moet ik de installatie van Incredimail maar gewoon helemaal vergeten ?? Of is het een bekend probleem ??

Thanks alvast.

Bassie

Weet je zeker dat dit het juiste foutnummer is?
Ik kan er totaal niets van vinden.

He Gezina en Elisa,

Dank voor jullie berichten. Ja Elisa de foutmelding klopt echt zo. En Gezina, ik had mijn vraag eerst onder XP vragen gezet, toen ik besefte dat ik de vraag misschien beter onder e-mailprogramma's kon zetten. Vandaar 2 keer dezelfde vraag.

Ik heb nog geen reacties gehad waar ik wat mee kan, ik zal de vraag maar als beantwoord neerzetten. Ik hou gewoon mijn oude vertrouwde outlook.

Thanks anyway.

Groet,

Bassie

Probeer in ieder geval nog of je wel iets anders kan installeren.
Lukt dat ook niet dan is er misschien wat met je Windows Installer aan de hand.

Hoi Elisa,

Ik kan alles gewoon installeren. Met de installer kan dus niets zijn. Fijn dat je zo wil meedenken !!

Ik laat deze gewoon zitten joh, er zijn vast meer dringende vragen waar ze jouw hulp hard bij nodig hebben.

Ik hou het gewoon zoals het is.

Nogmaals, ik waardeer je hulp !!!

Groet,

Bassie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan