foutmelding bij installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter gio
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gio

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Ik krijg sinds kort (na format) steeds een foutmelding van allerlei types bij het installeren van software of games halfweg onderbreekt hij en vraagt om voort tegaan zonder dit bestand te installeren Maar dat lukt niet. En weten dat de cd werkt op een andere computer.Wat kan ik en moet ik doen?

Welkom op Helpmij.

Dit is een vraag waar wij zo geen antwoord op kunnen geven.
Wij missen nog wat in jou bericht.
Welke windows versie?
Wat heb jij geformateerd?
Welke foutmeldingen krijg jij.
Wat wil jij installeren?

Zoals je kunt lezen zijn dat nog wel een paar vragen.
Wij zijn hier gewend aan duidelijke vragen met zoveel mogelijk informatie.:)

Je hebt het over foutmeldingen bij games na een format van je hd. Heb je directX al ge-upgrade. Blijf je deze fouten houden, ook bij het installeren van andere applicaties dan vrees ik dat bij het installeren iets mis gegaan is.

wel ik werk onder xp en heb mijn c schijf geformatteerd.Maar dan in in plaats van beter te werken geeft hij heel wat strubbelingen.Onderandere het voornaamste: het installeren van programma's eender welk type.Bijvoorbeeld wou ik route 66 installerenmaar van een cd die ik geleend had(niet origineel) wetend dat hij bij hem wel werkt. Zowel in dvd als in mijn cd schrijver fouten geven halfweg de installatie.En zo ook bij de games.Lig het dan aan mijn cd schrijver en dvd of aan mijn harde schijf?

Heb je na de nieuwe instal wel de update's gehaald bij microsoft (niet sp2 die geeft nog te veel problemen )

groetjes speedtouch

ja toch wel maar heb het niet volledig kunnen installeren gaf een bericht dat sommige updates niet kon uitgevoerd worden waaronder de update van mijn grafische kaart .Het gaat hem vooral over beveiliginbsupdates.Krijg ze dus niet geinstalleerd.Kan ik bv. mijn harde schijf updaten of bestaat dat niet?

Gio schreef :
mijn harde schijf updaten of bestaat dat niet

Nee Gio dat gaat niet, een harde schijf is niets meer dan een opslag medium.
Het probleem zit waarschijnlijk in de update's van microsoft.
Herhaal de opdate, probeer anders de update's een voor een binnen te halen, als het van de grafischekaart niet lukt, dan kan je hier het type en merk posten, de meeste forum leden weten dan wel waar de update is te halen.

groetjes speedtouch

wel het was niet gemakkelijk om de updates uit te voeren soms gebeurde het dat ze niet voltooid werden Uiteindelijk heb ik ze geinst. Maar de grafische kaart update lukt niet. Die krijgt hij niet voltooid. Het gaat om een Nvidia GeForce 4MX440.Maar wou ik nog bij vertellen na de updates bleef het probleem zich voordoen .Als ik mijn virtuele lezer gebruikte gaf hij de foutmelding :error 1335 .

Probeer eerst de drivers update, ga naar http://www.driverguide.com/
Klik op members login > Login:Driver2
Password: all
Klik in het linker venster van drivers op Simple
selecteer grafische kaart en vul in bij model MX440.
besturingssysteem XP

klik op zoeken.

download de drivers en installeer ze.

Ik hoor het wel.

groetjes speedtouch

noppes , alles geupdated, maar niks.Alles nog als vroeger. Het ziet er hopeloos uit.

Ga naar start > uitvoeren > typ hier sfc /scannow ( let op de spatie )

Op deze manier controleert windows alle bestanden, en repareert als het nodig is, plaats vooraf wel de XP-cd in de drive.

groetjes speedtouch

heb ik gedaan maar vraagt achter de cd rom van windows xp proffesional. Ik heb nooit de pro versie geinstalleerd.Vreemd echt!!:( :(

sorry mijn foutje, het werkt alleen met pro.

Misschien is het verstandig om xp opnieuw op een schone schijf te installeren.

wel dat ga ik onmiddelijk doen, want de situatie verergert. Gisteren bv. had ik geen klank en was mijn audio volgens de configuratie niet aangesloten.Heb terug opgestart en dan ging het wel maar dan ging ik mijn mails lezen en geraakte ik daar niet binnen. Met andere woorden: het spookt in mijn pc.Ik zal je op de hoogte houden .In ieder geval kan ik je niet genoeg bedanken voor de steun die ik gekregen heb.Nogmaals dank en leve de Helpmij.nl Forum!!

Hallo jongens probleem opgelost.Het was het geheugen die niet goed was.En nochtans vervangen door een pro. Bleek dat er nog mensen kloegen over dat type van geheugen .Heb het vervangen en nu werkt alles perfect. thanks guys.:thumb: :thumb:

:thumb:

Vergeet niet de status van de vraag als opgelost te zetten.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan