Foutmelding bij installeren NSW2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuurma

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem bij het installeren van NSW2003 onder Windows 98. Dit wordt veroorzaakt doordat er nog een oude versie op de PC aanwezig was en wel NSW2002. In het register heb ik geprobeerd zo veel mogelijk gerelateerde rommel van NSW2002 op te ruimen. Dit resulteerde in het feit dat ik alles van NSW2003 goed kon installeren, maar niet... u raadt het al, de Norton Antivirus 2003. En daar ging het nou net om. Ik krijg nl. steeds halverwege bij het installeren een venster in beeld met:

Norton SystemWorks 2003

Internal Error 2753
Navapw32.exe.AAE565DD_F245_4C96_A0CD_D311BFBDC9D8

Daarna wordt er wel de melding gegeven dat NSW2003 goed geïnstalleerd is (niet dus).

Ik heb gekeken in het register, maar kon er niet veel mee. Weet iemand een oplossing, behalve de PC opnieuw formatteren?

Thanx

Haal alles van NSW weg via configuratiescherm>software.
Laat de pc daarna controlleren met Symclean.
Dit tooltje van Symantec haalt de laatste restanten van Norton Systemworks weg.
http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Let op dit tooltje is alleen voor Norton Systemworks.
Heb je NAV of NIS, dan heb je ook andere tooltjes nodig.

Nadat je dit gedaan hebt NSW 2003 opnieuw installeren.
Laat ff weten of het werkt.:)

Hoi Crash,

Bedankt voor je verhaal. Ik kan echter nog niet meteen reageren of het werkt, omdat ik dit moet oplossen voor iemand anders, dus dat duurt weer even voor ik die PC onderhanden neem.
Maar ik denk dat ik hier wel voldoende aan heb om het op te lossen. Hoewel andere mensen natuurlijk ook hun oplossing mogen aandragen!

Thanx again.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan