foutmelding bij installeren video drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi22222

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2012
Hallo ,

Ik krijg elke keer als ik mijn ati drivers wil updaten de foutmelding , Het INF bestand werd niet gevonden.

Ik gebruik AMD autodetect , dus het zijn de juiste drivers.

Normaal gesproken werkte dit altijd perfect.

Iemand enig idee ?

Grtjs P

Hallo P of pipi22222,

Heb je wat meer info, zoals type of merk videokaart en welk besturingsysteem ? Dan kunnen
we ook gerichter zoeken en waarschijnlijk sneller helpen... :)

Groet,

Remy

Die autodetect tool zal wel een link opleveren naar een .zip bestand. Dat moet je helemaal uitpakken.
Dan zal het ook nog een keer zo zijn dat er een SETUP.EXE of INSTALL.EXE uitgepakt is die je zult moeten draaien, dus geen driver met een .inf bestand erbij.

Tijs.

Welkom bij Helpmij.nl pipi22222 :) Ik heb de vraag verplaatst.

Die autodetect tool zal wel een link opleveren naar een .zip bestand. Dat moet je helemaal uitpakken.
Dan zal het ook nog een keer zo zijn dat er een SETUP.EXE of INSTALL.EXE uitgepakt is die je zult moeten draaien, dus geen driver met een .inf bestand erbij.

Tijs.

klopt ja , kep alles uitgepakt in een folder , als ik de setup draai krijg ik weer dezelfde medling , INF bestand niet gevonden :/

Welkom op Helpmij.nl.:)

Windows zelf wel eerst volledig geupdate? Daarbij ook de chipset driver van het Moederbord geïnstalleerd?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Windows zelf wel eerst volledig geupdate? Daarbij ook de chipset driver van het Moederbord geïnstalleerd?

windows up-to-date , kzal een kijken naar de chipset drivers ja , thnx

Chipset drivers geupdate , nog steeds hetzelfde probleem ...

nog wat info :

Moederbordnaam MSI P55A-G55 (MS-7668)

Laatst bewerkt:
Driver zelf downloaden, uitpakken, via apparaatbeheer via rechtemuisklik en stuurprogramma bijwerken etc. en verwijzen naar de map met de uitgepakte drivers al geprobeerd?

net geprobeerd , krijg de melding : er is geen stuurprogramma aanwezig voor deze gegevensset....

Laatst bewerkt door een moderator:
uiteraard , denk dat er maar een verse install op moet , heb veel gezeik met deze windows

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan