Foutmelding bij installeren Windows 7 Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pukkiee

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2013
Berichten
116
Hoi iedereen,

Een tijdje terug had ik enkele fouten in m'n laptop en heb ik hem door een vriend laten bekijken. Hij heeft windows opnieuw geïnstalleerd, maar een illegale betere versie (ik had windows 7 Home Premium OA, en hij heeft er Ultimate opgezet). Ik wou een legale versie en heb toen het ISO bestand van windows 7 Home Premium gedownload. Deze heb ik via het programma Yumie op mijn USB gezet om dan van daar opnieuw windows 7 Home Premium te installeren. Eerst pakt hij alles uit en bla bla, maar als hij komt aan het laatste puntje "installatie voltooien" krijg ik plots volgende foutmelding:
"Windows kan niet worden geconfigureerd om op deze hardware te worden geïnstalleerd."
Hierna kan ik enkel op OK kan klikken en hij dan blijft hij rebooten. Eerst komt dan de POST ed, maar als hij bij het windows startscherm komt, komt de melding dat windows niet volledig geïnstalleerd is. Ik heb het proces nogmaals geprobeerd, maar steeds opnieuw komt de melding in het vet, en daarna dat windows niet volledig is geïnstalleerd.

Ik zou graag terug de originele versie van voordien op mijn laptop hebben, ik heb ook een licentiecode onderaan mijn laptop staan, maar heb deze ook nooit moeten intikken tijdens de installatie.

Kan iemand me hierbij helpen? Doe ik iets verkeerd tijdens het herinstalleren? Of kan het zijn dat het bestand dat ik heb, niet de juiste is?


Vriendelijke groeten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Download Windows 98 op een andere computer.
2. Brand op een CD
3. plaats in je laptop
4. Verwijder alle partities.
5. Maak ze opnieuw aan (Must)
6. Pak je Windows 7 USB stick
7. Herinstalleer
8. Doet hij het nog steeds niet, heb je windows 7 niet volledig op je USB stick staan. Raad ik je aan om het op een DVD te zetten en probeer het nogmaals, bovenstaande stappen.
 
Thx Sander, heb net gekeken via google om windows 98 te downloaden, heb op de eerste site geklikt en daar spreken ze over images, wat zijn deze en dewelke heb ik nodig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gebruik a.u.b. het berichtvenster "snel reageren" of "reageer op vraag" (aan de linkerkant) als je direct op de vorige posting reageert.
 
Mijn excuses Mik Zjegger, zal erop letten !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan