• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding bij invoegen ActiveX-besturingselement

Status
Niet open voor verdere reacties.

zanfa11

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
199
Beste,

Bij het invoegen van een knop of een iets anders in een tabblad krijg ik een foutmelding "het object kan niet ingevoegd worden" . Ik werk met excel 2010

Alvast bedankt
 
In de map C:\Users\[Gebruiker]\AppData\Local\Temp\ staan meerdere mappen. Zoek in die onderliggende mappen naar het bestand MSForms.exd en verwijder deze als 'ie er is. Als je er meer dan één tegen komt, verwijder ze dan allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Beste

Bedankt voor uw reactie. Ik heb Mijn computer /Lokale schijf /gebruikers/dib_cm_auto/Aplication Data open gedaan maar vind geen "MSForms.exd " Ook in map temp vind enkel Vaio liks.

grt
 
Ga naar de map 'Temp' zoals door Ed omschreven, en type rechtsboven in het zoekvak: → .exd (punt exd).
 
Het kan een verborgen map zijn en dan wordt het voor de doornsnee gebruiker vaak wat lastig, met alle respect. Ga nogmaals naar die lokale schijf en tik dan in de adresbalk het volgende in: %temp% en druk dan op de Enter toets.

Je zou nu in de juiste map moeten zijn. Zoek zoals ik al zei in alle mappen onder de map waar je nu bent.
Als je geen MSForms.exd bestanden kunt vinden heeft het dus een andere oorzaak dan ik dacht.

Wat ik bedoel staat hier uitgebreid beschreven:
http://excelmatters.com/2014/12/10/office-update-breaks-activex-controls/

Je kan ook de Fix-It tools van Microsoft ervoor gebruiken:
http://go.microsoft.com/?linkid=9875022
 
Laatst bewerkt:
Beste

hartelijk bedankt. Mijn probleem is opgelost door de Fix-It tools van Microsoft. Ik vond geen MSForms.exd bestanden. WAT GEBEURT ER ALS IK ALLES VERWIJDER VAN DE MAP TEMP?

GRT
 
Dan is de map Temp leeg ;)

De map mag helemaal leeg, inclusief de onderliggende mappen. Bestanden die in gebruik zijn krijg je een melding van en kan je overslaan. Het kan behoorlijk opruimen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Het is gebeurt. Alles werkt prima. Nogmaals bedankt. :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan