Foutmelding bij invoer netwerksleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birgitvdlinden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2009
Ik heb een Speedtouch 706 modem aangesloten met daarop een draadloze Sitecom WL-581 router.

Nadat ik alles had geïnstalleerd was het tijd om met de cd-rom aan de slag te gaan. Ik heb zowel een cd-rom van 'Online' (de internetaanbieder waarvan ik de modem gekregen heb) als een cd-rom van Sitecom. Ik heb besloten om aan de slag te gaan met de cd-rom van Online.

Bij de vraag of ik een Speedtouch 706 of een draadloze Speedtouch heb, heb ik gekozen voor de draadloze (hoewel ik deze dus eigenlijk niet heb). Als ik voor de optie Speedtouch 706 zou kiezen, moet ik verder met kabeltjes. Maar goed ik ben nu bij de stap in het installatieproces aangekomen dat ik de juiste netwerknaam (ssid) moet kiezen. Hij vindt de router, maar zodra ik de draadloze netwerksleutel invoer (WPA-PSK Key) komt er een uitroepteken achter te staan en kan ik niet meer op 'volgende' klikken.

Ik kom ook nog ergens de term WPA2 tegen? En heb Windows XP.
Het leek zo simpel maar nu weet ik totaal niet wat te doen.. heb er al niet zoveel verstand van dus hoop dat jullie me kunnen helpen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan