foutmelding bij laden pdf bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elizabeth F

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hallo,

Ik ben bezig met een website waarbij artikelen als links op de site staan. Dit zijn pdf bestanden.

Het artikel binnenste buiten gekeerd is nogal groot en heb ik nu gecomprimeerd tot 414Kb. Echter als ik het open krijg ik een foutmelding van een schermtekenfout waarschijnlijk door te weinig geheugen.

Weet iemand waar dit aan ligt?

Zie: www.jordenbeijerinck.nl/artikelen.html

Alvast bedankt,
Elizabeth

Laatst bewerkt:
Kennelijk is het PDF bestand niet goed meeer, want ik krijg dezelfde melding.

Mogelijk is die .pdf prima in orde (zie bijlage)

Nu werk ik niet met Adobe reader, maar met Foxit,.............. wie weet..........?

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 163
Laatst bewerkt:
Er is inderdaad niks mis met de PDF, want als ik eerst voor "kopeling opslaan" kies en vanaf m'n pc de PDF open, gaat het wel goed.

Ik opende 'm rechtstreeks vanaf die site en ook dat ging (gaat) prima.

Kennelijk gaat Foxit er iets anders mee om dan Acrobat, de laatste gebruik ik.

Probeer eens het zeer kleine Foxit te downloaden en te gebruiken, bevalt het niet dan knikker je 'm gewoon weer eraf. Om Foxit te downloaden, Klik

Grootste aversie die ik tegen Adobe Reader had was het feit dat de opstart altijd seconden lang duurde (voordat al die filters geladen waren) Foxit heeft daar geen last van.

Je klikt op het w w w op een .pdf en 1 seconde later staat íe op je monitor.

Het lukte nu inderdaad zonder foutmelding maar ik kan toch niet verwachten, dat iedereen die het artikel wil zien foxit op zijn/haar computer gaat installeren.

Ach, ik zou kunnen zeggen: "Waarom heeft iedereen het vertragende Adobe als pdf reader en niet Foxit", maar dat zou wellicht wat flauw zijn, want Adobe heeft aan de weg getimmerd en is bij een ieder genoegzaam bekend en Foxit (nog) niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan