foutmelding bij Liveupdate Nortron Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
373
Gisteren kreeg ik ineens de foutmelding:
Lijst met nieuwe updates kan niet worden ingelezen. Lijst beschikbare updates kan niet worden gedecomprimeerd. De lijst met updates is op de een of andere manier beschadigd geraakt. U moet liveupdate opnieuw uitvoeren om nieuwe lijst updates samen te stellen.
Opnieuw liveupdate uitvoeren accepteert hij niet.
Ik heb nortron en livereg etc. via software verwijderd en alles opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft.
daarna via symantec.nl virusdefinitiesupdate van 06022003 gedraaid. probleem blijft.
Wie kan mij helpen ?
 
De fout die jij hebt is nieuw voor mij, maar LiveUpdate is maar wel maar een jaar geldig. Check even of je NAV al een jaar hebt lopen. Als dat het geval is: deïnstalleren en opnieuw installeren. Je kan dan gewoon weer een jaar vooruit. Het downloaden van de lijst van virusdefinities duurt dan even. Als het teveel geklooi wordt zou ik je deze procedure ook adviseren: deïnstalleren en opnieuw installeren. Daar kan niets mis mee gaan (als je tenminste de installatie CD nog hebt).
Succes,
Coen.
 
Jeetje, wat kan ik slecht lezen. Je hebt dus al opnieuw geïnstalleerd. Mmm, excuus, ik weet het even niet.
C.
 
Beste coen,

Mijn abonnementenservice loop tot 22-8-2003.
Daar ligt het niet aan.
Door via symantec.nl virusdefinities 06022003 te downloaden zijn in ieder geval mijn definities weer actueel.
Echter wanneer ik kies voor liveupdat gaf hij normaal als er geen updates meer waren de melding dat mijn vsysteem volledig up to date was. nu verschijnt de foutmelding zoals hierboven reeds beschreven.
Wie weet raad ?
 
Graag gedaan.

NB Ik heb de oplossoing ook maar ergens geleend....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan