Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb niet super veel kennis van excel.
Ik heb voor mijn werkgever een kassalijst opgesteld en een macro ingevoegd om het werkblad op te slaan als pdf
Nu werkt het op de ene computer wel maar als ik het op een andere computer open krijg ik de foutmelding fout 1004 tijdens uitvoering: het document is niet opgeslagen etc. etc. Wellicht dat iemand hier op het forum mij kan helpen.
ik heb de volgende code gebruikt:
Alvast Bedankt
Ik ben nieuw op dit forum en heb niet super veel kennis van excel.
Ik heb voor mijn werkgever een kassalijst opgesteld en een macro ingevoegd om het werkblad op te slaan als pdf
Nu werkt het op de ene computer wel maar als ik het op een andere computer open krijg ik de foutmelding fout 1004 tijdens uitvoering: het document is niet opgeslagen etc. etc. Wellicht dat iemand hier op het forum mij kan helpen.
ik heb de volgende code gebruikt:
Code:
Sub SavePDF()
Dim fName As String
With ActiveSheet
fName = .Range("A2").Value & .Range("A3").Value
.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, FileName:= _
"Y:\RECEPTIE\KASSALIJSTEN\Kassalijst " & fName, Quality:=xlQualityStandard, _
IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=False
End With
End Sub
Alvast Bedankt