Foutmelding bij MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcbarnard

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Sinds een week of zo, krijgen wij als we proberen MSN te openen de foutmelding: Een van de benodigde bibliotheken voor deze toepassing is beschadigd.
MSIMG32.DLL
We hebben al vanalles geprobeerd. Zowel MSN als MSIMG32.DLL verwijderd en opnieuw gedownload, in alle mogelijke volgordes. Maar de foutmelding blijft bestaan. MSN is het enige programma wat problemen geeft.

Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?

Marrigje

Beste

Zoek die dll files op ofwel op de cd van windows en als die er niet instaat dan op internet via google.
Zet die files gewoon in je windowsmap en normaal werkt het dan terug naar behoren.

veel succes

jean

Dat hebben we al gedaan, meerdere keren zelfs. Ook hebben we het DLL file overgeschreven, en ook dat werkt niet. Dus maar weer verwijderd, en opnieuw gedownload. Ook geen succes.

Ook MSN opnieuw gedownload, en laten overschrijven, geen succes, ook verwijderd, en opnieuw gedownload, ook niet de oplossing.

Virusscanners, en andere scanners kunnen geen fout of beschadiging ontdekken.

Doe dan een windowsherstel of windows upgraden zodat die files er terug wordt ingezet.

Nog een oplossing wat soms werkt is een reset doen van je pc.

veel succes

jean

Hoe doe ik een windowsherstel of windowupgraden?

Wij werken met Windows 98.

Resetten is al een paar keer gebeurd sinds dit niet meer werkt.

Beste

Een windowsupdate doe je door op het icoon van windowsupdate te klikken en dan uitvoeren wat er gevraagd wordt.
Het icoon staat normaal als je eenmaal op start klikt bovenaan.
Vind je het niet dan zoeken via zoeken.
Een windowsherstel doe je best met de cd van windows en dan installeren kiezen en mogelijk vraagt die om een herstel te doen van windows.

veel succes

jean

Hallo Jean,
De Update had ik inmiddels gevonden, en uitgevoerd, bedankt voor de tip.

helaas had ook dat niet het gewenste effect. Tijdens mijn zoektocht naar een oplossing heb ik wel ontdekt dat ik niet de enige ben met dit probleem. De meeste met dit probleem maken gebruik van windows 98. Ergens las ik dat de eerdere versies van windows 98 moeite hebben met het genoemde programma.
En toen kreeg ik vanmorgen, bij mijn eigen pc winkel, de tip om een oudere versie van MSN te downloaden, en dat bleek de truc.
Hartelijk dank voor de hulp.

Welke msn heb je dan geïnstalleerd?
Ik heb ook win98 se en msn 6.1 en dat werkt prima.
Laat iets weten zo leer ik ook iets bij!

jean

Hallo,
Sorry voor de late reactie, ben even niet bij de pc geweest.
Ik heb gedownload MSN 5.0 op een site waar alle oude versies te vinden zijn.
http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm

MSN 6.1 werkte hier ook prima, is er ineens mee opgehouden. Heel raar.
Ik, en met mij de rest van het gezin, ben blij dat het weer werkt.
Bedankt voor je hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan