foutmelding bij nero

• Onderwerp starter Onderwerp starter judo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik gebruik nero 6 voor het branden van dvd's die ik eerst heb geript met dvd shrink. Ik krijg aan het einde van het branden steeds de melding: kon einde van disc at once niet uitvoeren. Ongeldig veld in parameter Plextor H1\T1. Na de vijfde verpeste dvd baal ik hiervan. Weet er iemand raad.

Judo

Is dit uitzonderlijk,of gaat het erg vaak mis?

Anders weet ik nog wel een ander progje voor je...(ipv Shrink)

Judo,

Heb je al de laatste update van Nero.
In de eerste uitgave van Nero zaten nogal wat bugs.

Suc6.

Leonehonda,

Welk progje zou jij dan gebruiken ipv shrink.

Mzzl.

Geplaatst door puppie
Leonehonda,

Welk progje zou jij dan gebruiken ipv shrink.

Mzzl.

Ik gebruik DVDdecrypter en DVD2one,nooit problemen mee gehad als ik het daarna met Nero ging branden.

goedkope dvd's

Als aanvulling op mijn vraag: Ik ben dinsdag pas begonnen met dvd's branden na de aanschaf van een plextor 708. Ik had wat dvd's gekocht bij Kinorama a 2 euro per stuk van het merk memorex. Nadat ik een dvd met dvd shrink had bewerkt kreeg ik dus steeds die foutmelding 'kon einde van disc at once niet uitvoeren'. Ik heb vanmorgen geprobeerd dezelfde files op een dvd rewritable van het merk nashua te branden en ziedaar, perfect. Zou goedkoop dan toch duurkoop geweest zijn? Hebben jullie ook slechte ervaringen met bepaalde merken?

Judo

Ik heb er laatst 20 gekocht van het merk Arita,en alle twintig gelukt met branden.
Had ze gekocht op de ''Zwarte Markt'' in Beverwijk voor 1,40 per stuk.
Met de garantie en een brief erbij dat als het branden van minstens 3 stuks zou mislukken,dat je er dan nieuwe voor terug krijgt,mooi toch?

dvd encrypter

Weet er iemand hoe je de Nederlandse ondertitels kunt herkennen in de files die getoond worden bij dvd encrypter?

Judo

Re: dvd encrypter

Geplaatst door judo
Weet er iemand hoe je de Nederlandse ondertitels kunt herkennen in de files die getoond worden bij dvd encrypter?

Judo

Mag ik je vragen waarom dit evt belangrijk zou zijn om te weten? Je copieert toch gewoon alle talen mee voor de ondertiteling althans!
Later in Dvd2one kan je wel weer alleen kiezen voor de spraaktaal alleen Bijv engels,en dat je dan andere gesproken talen weglaat die je niet wilt,maar je kan gewoon alle ondertitelde talen meekopieeren hoor.

Ik hoor van je,

Groetjes Leo.

dvd branden

Tien dvd's minder met als resultaat e e n geslaagde dvd. Welk programma ik ook gebruikte dvd encrypter, dvd2one, copy express, shrink dvd, tijdens het branden met nero 6.15 kreeg ik tijdens de lead out een foutmelding. Het gekke was dat dat niet gebeurde bij rewritables. Ik heb nero er af gegooid en de versie 6.19 erop gezet. En zie: De eerste dvd speelde alleen op de computer, de tweede ook op mijn dvd-speler in de kamer. Zou het kunnen dat nero 6.15 mijn splinternieuwe brander (Plextor px-708a) niet heeft herkend en nero 6.19 wel? Blijft de vraag waarom hij het dan wel deed met rewritables'. Herkent iemand hier iets in? In ieder geval had ik de dvd beter kunnen kopen dan zelf te branden.

Judo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan